کد خبر: 121219483
تاریخ انتشار: یکشنبه 08 مرداد 1396
خانه » سایت های خبری » آرتنا » نمایش "ما" محصول مشترک ایران و فرانسه روی صحنه رفت
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
پایان ورک شاپ هنرمندان ایرانی و فرانسوی با اجرای یک نمایش مشترک

به گزارش چی 24 به نقل از آرتنا:

به گزارش سرویس سینما و تئاتر «آرتنا»،کارگاه ‌آموزشی تئاتر ویژه هنرجویان ایرانی در فرانسه به همت گروه تئاتر زندگی از 12 تا 31 جولای (21 تیرماه تا 9 مردادماه) در شهر سن اتین، فرانسه برگزار شد و نمایش «ما» (nous) ماحصل این ورک شاپ‌ها شب گذشته در سالن (theater de Tardy) روی صحنه رفت.
 
در این نمایش که به کارگردانی مشترک جعفر مهیاری و دیزی فل اجرا شد، مریم ادیبی، گلناز قاسمی، هنگامه غلامرضایی، مریم ایزدپناهی، ماندانا خلیلی، فرشته محمدی، مهدیه معتمدی، سارا پهلوان، شیما پورساحمدین و امیرسامان آهنگر از ایران و ویل ‌لویی کوگوارد، جولی دی بلیز، آن دی لا لندر، بئاتریس گارنیر، ماتید ژولجارو، ایزابل جاکوموند، اوا کارماچا دیزکومبس، السا میکویید، لاتیتیا نوید، سارا روچر، اورلی تیونگ و دومینیک تورنت از فرانسه به عنوان بازیگر حضور دارند.
 
دیگرعوامل این نمایش؛ محمد رحمانیان و بئاتریس گارنیر دستیار کارگردان، اسلوان رابی ویدیوآرت، ویکتور مینجارد آهنگساز، محراب عبدالکریمی مترجم و ماندانا خلیلی گرافیست هستند.
 
این نمایش به مدت سه روز تا 9 مردادماه در (theater de Tardy) شهر سن اتین اجرا خواهد شد.
 
لازم به یادآوری است؛ گروه تئاتر «زندگی» و کمپانی فرانسوی «لیتو کاکس» این کارگاه‌های آموزشی را با حضور هنرمندان ایران و فرانسه در شهر سن اتین برگزار کردند و ماحصل این کارگاه‌ها، تولید اثری مشترک و اجرای عمومی آن در فرانسه شد و همچنین قرار است این اثر نمایشی در ایران هم اجرا عمومی شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین