کد خبر: 121806561
تاریخ انتشار: چهارشنبه 11 مرداد 1396
خانه » سایت های خبری » آرتنا » ولادت امام رضا (ع) با فیلم های رسول صدرعاملی
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
از رادیو تهران؛

به گزارش چی 24 به نقل از آرتنا:

به گزارش سرویس صدا و سیمای«آرتنا»،مریم سادات آصفی تهیه کننده برنامه تهران در شب بامداد جمعه ها از مرور آثار سینمایی درباره امام رضا (ع) ساخته رسول صدرعاملی خبر داد و گفت:در كافه هنرِ تهران در شب،در بخش فيلم علاوه بر آمار فروش اكران ها و خبرهاي سينمايي به فيلم های رسول صدرعاملی که برای امام رضا (ع) ساخته شده استمی پردازیم،فیلم «شب»،«هر شب تنهایی»،«در انتظار معجزه» و...
 
علاوه بر این؛در بخش موسيقي كافه هنر هم علاوه بر اخبار موسیقی؛غلامرضا صنعتگر،مهمانِ برنامه است،تعداد ترانه هایی که برای امام رضا (ع) خوانده اند،شکل گیریِ ترانه میشه ضامنم بشی و ماجرای تولدشان که با عنایتِ امام رضا (ع) بوده شنیدنی است.
 
تهیه کننده برنامه در ادامه افزود:جشن تولد هم در برنامه خواهیم داشت،برای این شب زوجی را دعوت کردیم که چندین سال منتظرِ تولدِ فرزندشان بودند و بعد از 14 سال خداوند به آنها دوقلوی دختر و پسری را عطا می کند.    
 
 همچنین،بخش طنز برنامه با عنوان اخبار هفته«برداشت آزاد» طراحی شده است که ملینا زمانی مقدم کودکی است که اخبار هفته را در قالب طنز اطلاع رسانی می کند.بخش معرفی کتاب خواهیم داشت، با توجه به موضوع برنامه کتاب را معرفی می کنیم.
 
اين برنامه در گروه برنامه ريزی و مديريت شهری راديو تهران تهيه و بامداد جمعه ساعت 12 همراه با آيتم هايی از جمله كافه هنر،اخبار هفته، برداشتِ آزاد،كاغذ رنگی،داستان شب و ... تقدیم مخاطبان می شود.
 
لازم به ذكر است كه اين برنامه همراه با تعامل مخاطبان درباره موضوع برنامه و سوال از مهمان هم به صورت تلفني و پيامكي است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین