کد خبر: 160326647
تاریخ انتشار: شنبه 28 بهمن 1396
خانه » ورزشی » اخبار فوتبال آنلاین » گفتگو با آقای گل فوتسال جام ملت های آسیا
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

آقای گل فوتسال جام ملت ‎های آسیا با بیان اینکه قهرمانی ایران در این دوره شیرین تر بود، گفت: عنوانم را به مادرم تقدیم می کنم.

به گزارش چی 24 به نقل از اخبار فوتبال آنلاین:

به گزارش فوتبال آنلاینحسین طیبی  درباره عملکرد تیم ملی فوتسال ایران و قهرمانی در جام ملتهای آسیا گفت: از اول بازی ها هدفمان این بود که از قهرمانی خود دفاع کنیم. خدا را شکر که به این هدف رسیدیم. جام ملت‌ها هر دوره از دوره قبل سخت تر می شود. جدیدا تیم های آسیایی مربیان برزیلی و اسپانیایی می آورند تا به فوتسال روز دنیا نزدیک شوند.

بازیکن راس تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: در این دوره از جام ملتها با تمام مدعیان قهرمانی بازی کردیم و آنها را شکست دادیم. این قهرمانی شیرین تر بود چون تایلند، ازبکستان و ژاپن را پشت سر هم شکست دادیم.

طیبی با بیان اینکه ایران یکبار دیگر قدرتش را به آسیا نشان داد، افزود: تیم خوبی داشتیم و همه یک هدف را دنبال می کردیم. کسب این جام در ۲۲ بهمن باعث شد تا باعث شادی مضاعف مردم بشویم.

آقای گل فوتسال جام ملتهای آسیا درباره کسب این عنوان هم گفت: من در جام ملتهای ۲۰۱۴ ویتنام آقای گل شدم. در سال ۲۰۱۶ با اختلاف دو گل به این عنوان نرسیدم ولی خدا را شکر می کنم که یکبار دیگر در سال ۲۰۱۸ این عنوان را تکرار کردم. این آقای گلی زحمت تک تک بچه های تیم ملی بوده است. تمام آنها این شایستگی را دارند که آقای گل باشند.

طیبی تصریح کرد: اولین هدف من در جام ملتها موفقیت تیم ملی و قهرمانی در این رقابتها بود. خدا را شکر می کنم که این موفقیت نصیب من شد تا در کنار قهرمانی، آقای گل هم بشوم. این عنوان را به مادرم تقدیم می کنم چون همیشه دعای خیرش پشت سر من است. تمام این موفقیت ها به خاطر دعای خیر پدر و مادرم است. از مردم هم تشکر می کنم که به ما انرژی مثبت دادند.

ملی پوش فوتسال ایران درباره احتمال تغییر تیم باشگاهی خود هم گفت: تا پایان فصل با تیم غیرت قزاقستان ادامه می دهم. تمرکزم فعلا روی این تیم است. باید فصل تمام شود و ببینم خدا چه می خواهد.

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین