کد خبر: 163369573
تاریخ انتشار: دوشنبه 14 اسفند 1396
خانه » سایت های خبری » تراز » کارکنانbbc هم به جنگ طرح اعاده اموال نامشروع رفتند
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

تراز: مسعود بهنود کارشناس شبکه ملکه، در توئیتر نوشته است که «معلوم است که کیهان و دارودسته، نظرشان از طرح رسیدگی به اموال مسئولان ۴۰ ساله چیست.»

به گزارش چی 24 به نقل از تراز:

به گزارش تراز ،مسعود  بهنود کارشناس شبکه ملکه، در توئيتر نوشته است که «معلوم است که کيهان و دارودسته، نظرشان از طرح رسيدگي به اموال مسئولان ۴۰ ساله چيست. اين يعني تشکيلاتي عظيم که اختيارشان دست دوستان است و تصفيه حساب‌هاي قديمي با هرکس با آنان نيست. کاري مانند همان که بن سلمان در سعودي کرد. از اين جعبه پاندروا اسمي از وزيران احمدي‌نژاد درنمي‌آيد.»

او در ادامه و در توئيتي ديگر مي‌نويسد: «فقط عنايت داشته باشيد که براي رسيدگي به اموال مسئولان ۴۰ ساله، قرار نيست قاضي و بازرس از آسمان بياورند، همين مرتضوي و. . . خواهند نشست بر مسند رسيدگي و رسواسازي. مستند و منبع‌شان هم آرشيو و نيمه پنهان‌هاي کيهان و سرمقاله‌هاي رسالت.»

اين موضع‌گيري شتابزده بهنود سؤالاتي را به وجود مي‌آورد که او نگران بررسي اموال چه کساني است؟ و آيا کساني در ايران يا دارايي نامشروع هستند که مسعود بهنود تلاش دارد حداقل به عنوان بازوي رسانه‌اي و تبليغاتي کمک آنان باشد؟! از طرفي او در توئيت دوم تلويحاً کل سيستم قضايي ايران را زير سؤال برده تا مخاطبانش را نه فقط از اين طرح، بلکه از هر نوع حکمي که دستگاه قضايي مي‌دهد، نااميد کند. سياه‌نمايي و نااميد‌سازي مردم هدف هميشه بي‌بي سي بوده است. از طرفي مدام در مورد ميزان فساد در ايران بزرگ‌نمايي مي‌کند و از طرف ديگر تا قدمي در مورد رفع فساد برداشته مي‌شود، اعتبار آن را رد مي‌کند و چه نااميدي‌اي بالاتر از اينکه مخاطبان ايراني بي‌بي سي به اين نتيجه برسند که فساد همه جا را گرفته و راه حلي براي آن وجود ندارد؟ و آيا راهي جز تغيير حکومت باقي مي‌ماند؟ بي‌بي سي و کارکنانش مستقيم و غيرمستقيم ايراني‌ها را به براندازي نظام ترغيب مي‌کنند.

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین