کد خبر: 172062053
تاریخ انتشار: جمعه 31 فروردين 1397
خانه » سایت های خبری » صابر نیوز » امینی: شادی برای کسب مدال باید این چند وقت را خوب کار کند/ پیش بینی 6 مدال در بازی های آسیایی داریم
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: کمیته المپیک و وزارت ورزش انصافا به ما کمک زیادی کرده اند و انتظاراتی که از قایقرانی دارند به حق است.

به گزارش چی 24 به نقل از صابر نیوز:

غلامرضا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره نتایج کسب شده در مسابقات انتخابی المپیک جوانان و کسب 2 سهمیه در کانوئینگ، اظهار داشت: نتایج به دست آمده ایده‌آل بود. ما 2 سهمیه گرفتیم و پیش از نیز یک سهمیه در روئینگ کسب شده بود. این نتایج در حالی کسب شد که ما در المپیک جوانان نانجینگ سهمیه‌ای نداشتیم. با این شرایط پیش برویم می‌توانیم امیدوار باشیم در المپیک مدال بگیریم؛ این آرزوی ماست.

وی درباره اینکه قرار بود لیو سرمربی تیم ملی روئینگ بعد از تعطیلات نوروز به ایران بیاید، اما هنوز خبری از او نیست، گفت: وی قرار بود بعد از عید به ایران بیاید و بعد از 10 روز ماندن در ایران تیم را به چین ببرد. فکر می‌کنم او ظرف 10 روز آینده بیاید. قرار است 6 ورزشکار روئینگ در بخش مردان به چین بروند. تیم بانوان نیز به فاصله چند روز به چین اعزام خواهد شد.

امینی همچنین درباره اینکه محسن شادی اعلام کرده همراه تیم به چین نمی‌رود و قرار است 2 ماه پایانی تمریناتش را در این کشور پیگیری کند، عنوان کرد: من به او اصرار کردم که با تیم برود. اگر محسن می‌خواهد در بازی‌های آسیایی نتیجه بگیرد باید در این چند وقت خیلی خوب کار کند. البته او هنوز تصمیم قطعی خود را نگرفته است.

رئیس فدراسیون قایقرانی همچنین در ادامه صحبت‌هایش درباره قایق‌هایی که قرار بود وارد کشور شود، یادآور شد: 80 هزار دلار داده‌ایم باید 40 هزار دلار دیگر هم بدهیم تا بتوانیم قایق وارد کنیم. کمیته ملی المپیک در این خصوص به ما کمک زیادی کرده است.

وی در ادامه این مصاحبه درباره وضعیت ملی‌پوشان آبهای آرام، گفت: قرار است 15 ملی‌پوش ما 21 اردیبهشت به آلمان بروند و علاوه بر اردو در کاپ جهانی هم شرکت می‌کنند. وضعیت این تیم خوب است و مربیان خارجی نیز خوب کار می‌کنند. انتظار ما این است در بازی‌های آسیایی 3 مدال در روئینگ و 3 مدال در آبهای آرام کسب کنیم.

امینی همچنین در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد انتظاراتی که کمیته و وزارت از قایقرانی دارند، مسئولیت شما را برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی سنگین می‌کند، تصریح کرد: دقیقا همین طور است. کمیته و وزارت کمک زیادی به ما کرده‌اند و انتظاراتی که دارند به حق است. این انتظارات بار سنگینی است و خواب را از ما گرفته، اما اگر کاستی در بازی‌های آسیایی بود مسئولیت آن با من است.

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره جوایز ورزشکاران و اینکه پاداشی برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی در نظر گرفته شده یا خیر، خاطرنشان کرد: حدود 110 نفر از بچه‌ها ما قهرمان آسیا شدند و 2 ورزشکار نیز مدال جهانی دارند. قرار است جوایز ریاست‌جمهوری در سالهای 95 و 96 اردیبهشت‌ماه به ورزشکاران اهدا شود. ما هم حتما جوایزی برای مدال‌آوران در بازی‌های آسیایی در نظر می‌گیریم همان طور که در بازی‌های اینچئون این کار را انجام دادیم.

انتهای پیام/س

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین