کد خبر: 172591029
تاریخ انتشار: یکشنبه 02 ارديبهشت 1397
خانه » سایت های خبری » صابر نیوز » بلیت فروشی برای دیداری که قرار بود رایگان باشد/ اقامت هواداران از شهرهای اطراف از شب گذشته در جم
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

هیات فوتبال جم برای بلیت فروشی دیدار پارس جنوبی و نفت تهران اطلاعیه صادر کرد، در حالی که قرار بود تماشای این مسابقه برای علاقمندان رایگان باشد.

به گزارش چی 24 به نقل از صابر نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، در حالی که شنیده می‌شد آخرین دیدار خانگی پارس جنوبی در این فصل لیگ برتر، رایگان خواهد بود، اما هیات فوتبال جم طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد بلیت دیدار پارس جنوبی و نفت تهران نیز مثل بازی‌های گذشته به فروش می‌رسد.

* بلیت فروشی دیدار پارس جنوبی و نفت تهران از ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۹۷ آغاز می شود و درهای ورزشگاه نیز همزمان با بلیت فروشی باز خواهد شد.

* بلیت بازی با طرح جدید و در باجه‌های بلیت فروشی اطراف ورزشگاه تختی جم به قیمت 5 هزار تومان به فروش می‌رسد.

* بلیت های VIP نیز برای عموم مردم با قیمت  10 هزار تومان در باجه های اطراف ورزشگاه به فروش می‌رسد.

* حدود 20 هوادار پارس جنوبی از شهرهای مختلف استان فارس و هرمزگان از شب گذشته با پرچم‌های پارس جنوبی وارد جم شدند تا با اقامت در این شهر امروز راهی ورزشگاه شوند.

* سید علی موسوی، رئیس کانون هواداران پارس جنوبی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با دعوت از هواداران پارس جنوبی برای حضور در ورزشگاه اعلام کرد: کانون هواداران برای این مسابقه که آخرین دیدار خانگی پارس جنوبی در این فصل است برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است.

* وحید کاظمی با کمک بابک داوری، محسن سلطانی، وحید صالحی و با نظارت ابوطالب طاهریان این دیدار را قضاوت می‌کنند.

به گزارش فارس،‏ دیدار پارس جنوبی و نفت تهران امروز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه 20 هزارنفری تختی شهر جم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ا

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین