کد خبر: 172917590
تاریخ انتشار: سه شنبه 04 ارديبهشت 1397
خانه » حواشی » معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران » پایگاه معاونت پژوهش حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

به گزارش چی 24 به نقل از معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران:

همایش خانواده ی  قرآنی  با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینی مجد امام جمعه شهرستان در تاریخ 14/ 12/ 96  ساعت 11 الی 30/ 12  با شرکت کلیه طلاب، مبلغان، اساتید وکادر در نماز خانه مدرسه علمیه الراضیه (س) برگزار گردید.

سید موسی حسینی مجد امام جمعه شهرستان در ابتداء ضمن عرض تبریک وتهنیت به مناسبت فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) مباحث خود را  با تبیین جایگاه اهل بیت (ع) به عنوان الگوی خانواده قرآنی آغاز نمودند،ایشان در ادامه به  جایگاه خانم فاطمه الزهرا (س) به عنوان مادر و محور این خانواده نورانی و تاثیر آن بانوی بزرگوار در تربیت قرآنی فرزندان پرداخت.

حجت اسلام و المسلمین حسینی مجد با اشاره به صحبت گرانقدر آن بانوی بزرگوار که از دنیای شما سه چیز را دوست دارم : 1) نگاه کردن به چهره پیغمبر (ص) 2) در راه خدا کمک کردن  3) تلاوت قرآن ؛به شرح و تفضیل این حدیث گرانقدر ایشان پرداخت.

وی در پایان با اشاره به زندگی گهر بار اهل بیت (ع) در رابطه با تلاوت قرآن کریم گفت : خانه هایی که تلاوت قرآن در آن وجود دارد در آسمانها نورانی می شوند و امام رضا (ع) سه روز یکبار قرآن را ختم می نمودند که شما طلاب هم باید در برنامه روزانه خود انس با قرآن و اهل بیت (ع) را تقویت نمایید.

شایان ذکر است در خاتمه این همایش  از فعالان پژوهشی با اهداء لوح  و هدیه تقدیر بعمل آمد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین