کد خبر: 173083334
تاریخ انتشار: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1397
خانه » سایت های خبری » صابر نیوز » دامغانی: کسی که انتقاد می کند، دشمن فدراسیون نیست/ ضیایی طی 10 سال حتی یک کلمه هم بر زبان نیاورد!
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

کارشناس والیبال ایران گفت: به یاد ندارم ضیایی در آن 10 سالی که به عنوان نایب رئیس در جلسات اتاق فکر حضور پیدا می کرد جمله ای به زبان آورده باشد.

به گزارش چی 24 به نقل از صابر نیوز:

محمدرضا دامغانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص آخرین شرایط والیبال ایران و عدم تعیین تکلیف برای تیم ملی «ب» ایران اظهار داشت: من نه کسی را دارم که مرا حمایت کند، نه کسی را دارم که بخاطر من با مسئولان تماس بگیرد. متاسفانه هیچ شرکت و کارخانه‌ای هم ندارم که اسپانسر من شود تا بتوانم به کارم ادامه دهم. اگر هم زمانی سمتی داشتم، بخاطر سابقه‌ام بود.

وی ادامه داد: آخرین خبری که دارم و البته از صحت آن خبر ندارم این است که تکلیف خوان و حتی دستیارانش هم مشخص شده، اما من با وجود اینکه سابقه همکاری با سیچلو را دارم جایی در آن جمع ندارم. من هنوز با ضیایی ملاقات نداشته‌ام و احتمالاً به زودی با او دیداری خواهم داشت. پیش از این و حدود 2 ماه پیش صحبت‌هایی شده بود مبنی بر اینکه من در تیم «ب» خواهم بود، اما پس از آن تغییراتی انجام شد و من از نتیجه آن بی‌خبرم.

کارشناس والیبال ایران درخصوص شرایط مبهم خوان سیچلو و اینکه فدراسیون تکلیف این مربی را مشخص نمی‌کند، تصریح کرد: من چه در تیم ملی باشم و چه نباشم، تاکید می‌کنم که خوان سیچلو یکی از بهترین مربیانی است که من تاکنون دیده‌ام. من از زمان پارک تا لوزانو همه مربیان را دیده‌ام. به صراحت باید بگویم که غیر از ولاسکو که تافته جدا بافته والیبال جهان به شمار می‌رود، خوان سیچلو یک مربی بی‌نظیر است. اگر قرار است ما به المپیک برویم و موفق هم باشیم بدون شک اگر تیم ملی«ب» را به سیچلو بدهیم، ضرر نخواهیم کرد.

دامغانی در واکنش به اظهارات اخیر رئیس فداسیون مبنی بر اینکه برخی از منتقدان مرض دارند و خدا باید آنها را شفا بدهد، تصریح کرد: این ادبیات اصلاً قشنگ نیست، مخصوصاً اینکه از زبان یکی از بالاترین مقام‌های ورزشی کشور خارج شود. من دقیقا نمی‌دانم ضیایی چه جملاتی را به زبان آورده، اما اگر واقعاً همین حرف‌ها را زده باشد، باید بگویم که خیلی زشت است. اگر کسی انتقاد می‌کند که حتماً دشمن فدراسیون نیست و ایراد شخصی نمی‌گیرد. 

وی ادامه داد: نکته جالب این است که ما زمانی در فدراسیون والیبال اتاق فکر داشتیم و هر چند وقت یک بار دور هم جمع می‌شدیم و جلساتی برپا می‌کردیم. من به یاد ندارم ضیایی در آن 10 سالی که به عنوان نایب رئیس در جلسات حضور پیدا می‌کرد جمله‌ای به زبان آورده باشد؛ او همیشه شنونده بود و علت حضورش را نمی‌دانم!

انتهای پیام/س

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین