کد خبر: 177069894
تاریخ انتشار: سه شنبه 25 ارديبهشت 1397
خانه » حواشی » معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران » پایگاه معاونت پژوهش حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

به گزارش چی 24 به نقل از معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران:

«خانم قدرتی»، معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت زهرا «س» میبد بیان کرد: تحقیق پایانی با موضوع «ویژگی های رفتاری انسان کامل در نهج البلاغه» دارای فصل های مختلفی از جمله کلیات، ویژگی های رفتاری الهی انسان کامل از دیدگاه نهج البلاغه،ویژگی های رفتاری فردی و واجتماعی انسان کامل از دیدگاه نهج البلاغه می باشد.

وی با اشاره به اینکه انسان کامل باید دارای شرایطی باشد تا بتواند الگو قرار گیرد گفت: چه کسی بهتر از امیر المومنین حضرت علی (ع )که در کتاب نهج البلاغه به طور کامل به شرح ویژگی های انسان کامل پرداخته است و در این تحقیق که توسط «خانم علیزاده» جمع آوری و نگاشته  شده است سعی شده ویژگی ها و صفات الهی،فردی و اجتماعی انسان کامل مورد بررسی قرار گیرد.

معاون پژوهش خاطرنشان کرد: دومین تحقیق پایانی با موضوع «سبک زندگی اسلامی در رفتار با والدین» دارای فصل های  مختلفی از جمله :کلیات، اصول رفتار با والدین ،حقوق رفتار با والدین می باشد و طلبه سعی کرده است در نگارش این تحقیق، اصول سبک زندگی اسلامی در رابطه با والدین و حقوقی که در این رابطه مطرح است، بپردازد.

 خانم قدرتی بیان کرد: این تحقیق با پژوهشگری «خانم حاجی بمانی» جمع آوری و تتبع شده است و طلبه در این تحقیق به اصول و حقوقی که در رفتار با والدین مطرح است پرداخته که با رعایت این ها زندگی اسلامی و ایمانی تحقق پیدا خواهد کرد .

معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت زهرا «س» میبد، اظهار کرد: این دو تحقیق پایانی پس از ارزیابی داوران، نمره قابل قبولی کسب کردند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین