کد خبر: 179659177
تاریخ انتشار: دوشنبه 07 خرداد 1397
خانه » حواشی » معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران » پایگاه معاونت پژوهش حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

به گزارش چی 24 به نقل از معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران:

رقیه براریان با اشاره به نکاتی ا ز کتاب «ناگفته های جنگ» خاطرات سپهبد شهید صیاد شیرازی ، تدوین احمد دهقان ، گفت : این کتاب دوازده بار تجدید چاپ شده است . نکته ای که بسیار جالب در این کتاب جلوه نمایی می کند آن دقت نظر و فکر توحیدی شهید است که در همه ی خاطرات ایشان ملاحظه می شود ، مثلا ایشان وقتی از طرج محاصره خرمشهر می گوید ، بیان می کند که « در ابتدا وقتی پیشنهاد طرح را دادیم خیلی از افراد مخالفت کردند اما خداوند این کلام را به زبانم جاری کرد که جملاتی گفتم تا قانع شدند ...».

وی ادامه داد : شهید در جای دیگر اشاره می کند به پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) بعد از آزادسازی خرمشهر و دو قسمت از این پیام را اساسی می داند : یکی اینکه امام (ره) اشاره می کند به یاری خدا و چگونگی مدد الهی برای رزمندگان اسلام و این پیروزی را مرتبط با نصرت الهی می دانند که نصیب رزمندگان اسلام شد .در ادامه اشاره به آفت بزرگی می کنند که ما در پیروزی ها گرفتار آن می شویم . در پیروزی ها انسان باید در مقابل آفت پیروزی که غرور است آماده باشد.

سپس فهیمه نعمت زاده ضمن تاثیر حضرت امام (ره) از جنبه های مختلف بر امت حزب الله به وصیت نامه دو شهید اشاره و آن را مطرح نمودند .

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین