کد خبر: 186795127
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » راهیابی گروه سرود کانون منتظران ظهور به جشنواره سراسری «ترنم الهی»
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور شهرک توحید بندرعباس گفت: گروه سرود «پیروان مهدی(عج) این کانون جواز حضور در نخستین دوره جشنواره سراسری سرود نماز کشور را دریافت کرد.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

مجید حسینی تبار،  مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور شهرک توحید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس عنوان کرد: عاقبت تلاش های چند ماهه اعضای گروه سرود کانون منتظران ظهور به ویژه آقاین تراهی و عباسی مربی و آهنگساز و تنظیم کننده و راضیه نظری سراینده اشعار به بار نشست و اثر این گروه در نخستین جشنواره سراسری سرود نماز پذیرفته شد.

 

وی افزود: هیات داوران جشنواره نماز با عنوان« ترنم الهی» که به میزبانی استان سمنان برگزار می شود، از بین 110 فیلم ارسالی گروه های سرود سراسر کشور، اثر گروه سرود پیروان مهدی(عج) مسجد صاحب الزمان عج شهرک توحید را به عنوان یکی از  16 اثر منتخب جشنواره در مرحله مقدماتی معرفی کرد .

 

حسینی تبار با بیان اینکه مسابقات نهایی در نیمه دوم تیر ماه سال جاری در سمنان برگزار می شود، اضافه کرد: جشنواره ترنم الهی با موضوع نماز و انتظار برگزار خواهد شد .

 

وی به تشریح رزومه گروه سرود پیروان مهدی(عج) کانون منتظران ظهور پرداخت و یادآور شد: این گروه به مدت دو سال است که به صورت حرفه ای فعالیت خود را آغاز کرده و در این مدت سرود های مختلفی با موضوع ائمه اطهار(ع)، مدافعان حرم ، بسیج ،  نماز و.... کار کرده است .

 

وی به شرکت گروه سرود کانون در جشنواره های مختلف استانی نیز اشاره و اذعان کرد: حاصل و خروجی حضور در جشنواره ها، یک عنوان سومی شهرستان بندرعباس و یک مقام برتر در مسابقات استانی بوده، همچنین تک خوان برتر شهرستان بندرعباس و تک خوان برتر در جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی آسمان هشتم از دیگر افتخارات این گروه است.

 

این فعال فرهنگی افزود: کانون منتظران ظهور مسجد صاحب الزمان عج شهرک توحید از سوی دبیرخانه کانون های مساجد استان هرمزگان به عنوان کانون تخصصی سرود  انتخاب شده است و هم اکنون جشنواره های مختلف در استان و شهرستان توسط این کانون برگزار می شود .

 

وی گفت: گروه سرود کانون منتظران ظهور در اجراهای میدانی که در مناسبات مختلف از جمله دهه‌ کرامت و برنامه های جنبی آستان قدس برگزار می شود، جزء فعال ترین گروه های سرود استان شناخته شده است.

 

حسینی تبار تصریح کرد: در حال حاضر کلاس‌های آموزشی سرود به صورت حرفه ای و با حضور اساتید برتر استان ، هم برای برادران و هم خواهران یک روز در میان در کانون در حال برگزاری ست .

 

وی به چالش های فراروی اعزام گروه سرود کانون به مرحله نهایی جشنواره نماز اشاره و تصریح کرد: هزینه اعزام گروه سه میلیون تومان، هزینه خرید لباس برای اعضای گروه یک میلیون تومان و سایر هزینه های سفر نظیر نهار و شام گروه در طی مسیر نیز500 هزار تومان و یک میلیون تومان هم هزینه تولید اثر است که دبیرخانه جشنواره تنها 700 هزار تومان آن را تقبل کرده که آن هم باید از ستاد اقامه نماز هرمزگان دریافت کنیم.

 

 

پایان پیام/88

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین