کد خبر: 186845810
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » آتش بس به دعواهای سیاسی/انسجام و همبستگی لازمه عبور از بحران اقتصادی کشور است
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

استاندار زنجان با طرح برخی از مشکلات پیشرو در کشور که منجر به بحران اقتصادی شده است، آتش بس به دعواهای سیاسی و همدلی بین مردم و مسوولان را لازمه گذر از این بحران خواند.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، اسدالله درویش امیری، استاندار زنجان شب گذشته(12 تیر) در نشست با سمن های استان اظهار کرد: سمن برترین سرمایه اجتماعی استان محسوب می شوند.

 

وی تعداد تشکل های فعال استان را 335 سمن خواند و گفت: این سمن ها در همه حوزه ها فعالیت دارند.

 

مقام عالی استان با یادآوری اینکه سمن ها باید به دست مردم ساخته شود، تصریح کرد: تعداد حقوق بگیرها در کشور بیش از سه میلیون نفر است که همین موضوع فشار سنگینی به نظام اداری کشور وارد می کند.

 

درویش امیری با اشاره به اینکه کثرت کارمند سدی در راه سرعت بخشیدن به امور است، ادامه داد: هراندازه سمن ها قدرتمند باشند موجب قدرتمندی جامعه و دولت می شوند.

 

استاندار زنجان به طرح برخی از مشکلات کشور پرداخت و خواستار ورود سمن ها در این موضوعات شد و گفت: بحران آب و تهدیدات زیست محیطی مواردی است که باید از سوی مردم و سمن ها مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

مقام عالی استان با یادآوری اینکه سمن ها در زمینه آموزش و فرهنگسازی صرفه جویی آب وارد عمل شوند، خاطرنشان کرد: شفاف عمل کردن و حرکت طبق قانون و داشتن خدمت صادقانه از وظایف سمن‌هاست.

 

درویش امیری به مشکلات ناشی از بی ثباتی ارز و فشارهایی که مردم متحمل می شوند اشاره کرد و گفت: از اینرو در واردات مواد اولیه و در صادارات برای بازگرداندن دلار و ارز به کشور دچار مشکل هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه گلوگاه های اقتصادی طرف قرارداد ایران از سوی مزدوان آمریکایی شناسایی شده است، گفت: در این شرایط ائتلاف بین آمریکا، اسرائیل و عربستان شکل گرفته و همه ضدانقلاب ها در اختیار آمریکا قرار گرفته است.

 

استاندار زنجان با طرح سه راه پیش روی ملت ایران در این شرایط ادامه داد: نخستین راه تسلیم شدن در برابر آمریکاست که با روحیه ولایت مداری مردم ایران سازگار نیست، دومین راه مقاومت و ادامه جنگ سیاسی همراه با سوراخ کردن کشتی دولت که به ضرر همه است و سومین راه اتحاد و انسجام و آتش بس به دعواهای سیاسی است.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/73

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین