کد خبر: 186849148
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » طرح نشاط معنوی در ۲۵ امامزاده استان سمنان اجرا می شود
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به برگزاری طرح نشاط معنوی در ۲۵ بقعه متبرکه این استان، گفت: این طرح ویژه دانش آموزان هفت الی ۱۸ سال است.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرگزاری شبستان وبه نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان سمنان ، حجت الاسلام عبدالله واحدی ازاجرای طرح تابستانی «نشاطمعنوی» در ۲۵ امامزاده و بقعه متبرکه این استان خبر داد و با بیان اینکه طرح نشاط معنوی ویژه دانش آموزان هفت الی ۱۸ سال است، افزود: این طرح از ۱۶ تیر لغایت ۳۱ مرداد در پنج شهرستان استان اجرا می‌شود.

 

وی با ابراز اینکه طرح نشاط معنوی به مدت هفت هفته در سه مقطع سنی هفت الی ۱۰ سال، ۱۰ الی ۱۴سال و ۱۴ الی ۱۸ سال و در دو گروه خواهران و برادران در مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان و بالاتر اجرا خواهد شد، افزود: ثبت‌نام در این طرح تا ۱۵ تیر ماه ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه حضوری به بقاع متبرکه مجری طرح و یا ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: این طرح در قالب کلاس های حفظ موضوعی قرآن کریم، حفظ جزء سی قرآن کریم، کسب مهارتهای زندگی و سبک زندگی اسلامی، برگزاری کلاس احکام، مشاوره و پاسخگویی به سوالات شرعی، روایتگری رشادت های شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و برگزاری اردوهای تفریحی برگزار می شود.

 

واحدی عنوان کرد: کلاس‌های قرآن در رشته‌های قرائت، ترتیل، روخوانی، روان خوانی، حفظ قرآن کریم و تجویدالصلاه ویژه دانش آموزان در آستانه سن تکلیف آموزش داده می‌شود.

 

وی یادآور شد: این طرح هرساله در استان سمنان از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان همزمان با سراسر کشور به منظور غنی ‌سازی اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان و انس هر چه بیشتر جامعه با معنویات و آموزه‌های دینی در جوار بقاع متبرکه انجام می‌شود.

 

پایان پیام/276

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین