کد خبر: 186854743
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » نمایشگاه نقاشی چشم های محسن در ایلام افتتاح می شود
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

خبرگزاری شبستان: مدیر حوزه هنری ایلام از افتتاح نمایشگاه نقاشی چشم های محسن در مرکز این استان خبر داد.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

 محمدعلی قاسمی، مدیر حوزه هنری ایلام، صبح امروز (13 تیر) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: نمایشگاه چشم‌های محسن آثار نقاشی استاد صادق اکبری در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

 

وی، بابیان اینکه این نمایشگاه امروز چهارشنبه 13 تیر ساعت 10 صبح با حضور هنرمندان، مسئولان فرهنگی و اجرایی و اصحاب فرهنگ افتتاح می‌شود، ابراز کرد: این نمایشگاه در نگارخانه سوره حوزه هنری ایلام واقع در خیابان پاسداران دایر خواهد شود.

 

قاسمی، مدت‌زمان برگزاری این نمایشگاه را یک هفته عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در دو نوبت صبح و عصر از ساعت 10 صبح تا 6 عصر به نگارخانه سوره حوزه هنری مراجعه کنند.

 

مدیر حوزه هنری ایلام، با اشاره به اینکه در نمایشگاه نقاشی چشم‌های محسن 40 اثر نقاشی به نمایش درآمده است، ابراز کرد: این تابلوهای نقاشی با موضوع و محوریت ارزش‌های دفاع مقدس، ایثار و شهادت و مدافعان حرم به‌ویژه شهید محسن حججی در معرض دید علاقه‌مندان قرارگرفته است.

 

وی، بابیان اینکه وجه‌تسمیه نمایشگاه چشم‌های محسن درواقع پرداختن به شهادت مظلومانه شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم است، یادآور شد: هنر به‌ویژه هنر نقاشی نقش مهمی در راستای انتقال مفاهیم ارزشی به‌ویژه دفاع مقدس به نسل جوان دارد.

 

قاسمی، در پایان با دعوت از همه اقشار مختلف مردم برای بازدید از این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: زبان هنریکی از تأثیرگذارترین ابزار در راستای توسعه فرهنگ دینی و ارزش‌های اسلامی در سطح جامعه است.

 

پایان پیام/92

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین