کد خبر: 186856224
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » اهداف دشمن با تحمیل جنگ اقتصادی پیگیری می شود
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
فرمانده سپاه عاشورا:

سردار خرم با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، بیکاری و مطالبات آنها از دولت، گفت: مسوولان باید با مدیریت درست و علمی اجازه ندهند دشمن وارد میدان شود.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جمع فعالان بسیج شهری تبریز، با تاکید بر لزوم هوشیاری مسئولان و مردم در برابر هجمه های سنگین اقتصادی دشمنان علیه ایران، اظهار داشت: اهداف دشمن با تحمیل جنگ اقتصادی پیگیری می شود.

وی با بیان این‌که مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان حساسیت های ویژه ای می طلبد و نباید با این فشارهای سنگین برخورد عادی کرد، گفت: جای تاسف و نگرانی است که با جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمنان برخورد معمولی و عادی داشته باشیم، در حالی که باید نسبت به تناسب تهدیدها تدابیری پیش بینی و پاتک های مناسب زده شود.

سردار خرم یادآور شد: دشمنان جمهوری اسلامی از آغاز انقلاب تلاش کرده اند در مقابل انقلاب و نظام بایستند و کشورمان را تسخیر کنند، اما بسیجیان با عشق و ایمان نگذاشتند در این مسیر موفق شوند.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: تنها نیرویی که در کشور برای اعتلای ارزش‌های دینی و آرمان‌های امام راحل و شهدا حرکت می‌ کند بسیج است و به خاطر همین منزلت و جایگاه است که امام راحل فرمود از خدا می‌خواهم مرا با بسیجیانم محشور کند.

وی با بیان اینکه امروز با شکست دشمنان در جنگ سخت، در معرض جنگ فرهنگی، فکری و معرفتی هستیم، گفت: دشمن با این نوع جنگ که جنگ اراده‌هاست تلاش می ‌کند بر بنیان خانواده ها نفوذ کرده و با تحمیل اراده و خواست خود، فرزندان ایران اسلامی را از درون استحاله و متلاشی کند.

سردار خرم، فشارها و تحریم های اقتصادی و ترویج فرهنگ‌ های مبتذل را از اهرم‌های دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: مشکلات معیشتی مردم، بیکاری و مطالبات آنها از دولت، امری غیر قابل انکار است.

وی افزود: مسؤولان باید با مدیریت درست و علمی اجازه ندهند دشمن وارد میدان شود و برای مقابله با اهداف پلید دشمنان باید همه آمادگی و حساسیت لازم را داشته باشیم.

پایان پیام/533

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین