کد خبر: 186856229
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » توزیع ۷ هزار بسته غذایی میان نیازمندان آذربایجان شرقی
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

خیران با مراجعه به مراکز نیکوکاری آذربایجان شرقی در سه ماهه نخست امسال پنج میلیارد و ۴۴۱ میلیون تومان به مددجویان کمک کردند که این کمک ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرگزاری شبستان در تبریز، بهروز شریف، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران گزارشی از کمک خیران مراکز نیکوکاری به مددجویان در سه ماهه نخست امسال ارائه داد و گفت: خیران با مراجعه به مراکز نیکوکاری آذربایجان شرقی در سه ماهه نخست امسال پنج میلیارد و 441 میلیون تومان به مددجویان کمک کردند که این کمک‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش‌یافته است.

وی ادامه داد: از مجموع کمک های خیران به خانوارهای نیازمند چهار میلیارد تومان به صورت غیرنقدی و بقیه به صورت نقدی بوده است.

شریف با اعلام اینکه اکنون 63 مرکز نیکوکاری در سطح استان آذربایجان شرقی فعالیت دارند، بیان کرد: تا پایان سال جاری 30 مرکز نیکوکاری در سطح استان افتتاح خواهد شد و کمک‌های خیران را پس از جمع‌آوری بین خانوارهای نیازمند توزیع خواهند کرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه تاکنون چهار هزار و 576 خیر توسط مراکز نیکوکاری استان جذب شده است، تأکید کرد: امسال بیش از هفت هزار بسته غذایی به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون تومان توسط خیران مراکز نیکوکاری بین نیازمندان توزیع‌شده است.

وی جذب کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران و توزیع آن در بین نیازمندان را، مهم‌ترین محور فعالیت مراکز نیکوکاری عنوان کرد و گفت: این مراکز باهدف تقویت مسئولیت اجتماعی، تقویت کارکرد اجتماعی مساجد، پیشگیری از فقر، مردمی شدن حمایت‌های اجتماعی و سازمان‌دهی کمک‌های مردمی تشکیل یافته‌اند.

پایان پیام/533

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین