کد خبر: 186856231
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » برنامه های کانون های مساجد «مهارت افزا» و «آینده نگر» باشند
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، گفت: برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد باید مهارت افزا باشند تا در آینده برای زندگی شخصی و خانوادگی افراد مفید باشند.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، نقش مساجد، آستان‌های مقدس امامزادگان و حسینیه‌ها را در غنی‌سازی ایام اوقات فراغت نسل جوان، مهم دانست و گفت: ما در این راستا آماده همکاری با همه دستگاه‌های دولتی و نهادهای مردمی هستیم.

 

وی استفاده از ظرفیت جوانان در فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری را مفید دانست و خاطرنشان کرد: حضور و فعالیت بخشی از جوانان در این کانون‌ها زمینه‌ساز حضور بیشتر سایر جوانان و گروه‌های سنی در این نهاد و به تبع آن مساجد می‌شود.

 

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، برگزاری برنامه‌های جذاب را در جذب جوانان به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و مشارکت آنان در اجرای برنامه‌های آن‌ها ضروری دانست و بیان کرد: برنامه‌ها باید مطابق با ذوق و سلیقه نسل جوان باشند به طوری که این افراد احساس نکنند برنامه‌های نهادهای مسجدی در تداوم برنامه‌های آموزشی و تربیتی مدارس است.

 

محمدی گفت: برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید مهارت‌افزا باشد تا در آینده برای زندگی شخصی و خانوادگی افراد مفید باشد، برای نمونه این مهارت در آینده به انتخاب شغل از سوی جوانان کمک کند.

 

 

 

پایان پیام/397

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین