کد خبر: 186864342
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » فراخوان دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان اردبیل منتشر شد
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
مدیر خانه مطبوعات استان اردبیل:

خبرگزاری شبستان: مدیر خانه مطبوعات استان اردبیل با اشاره به انتشار فراخوان دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان اردبیل گفت: ایجاد زمینه پویایی و نشاط مطبوعاتی در استان اردبیل یکی از مهمترین اهداف این جشنواره است.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

علی نورعلیپور، مدیر خانه مطبوعات استان اردبیل به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: دومین جشـنواره مطبوعات، خبرگزاری هـا و پایگاه های خبری استان اردبیل برای افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی مطبوعات و خبرگزاری های با مشارکت کلیه روزنامه نگاران، خبرنگاران، نویسندگان، عکاسان و اصحاب مطبوعات، خبرگزاری های فعال و پایگاه های خبری استان برگزار می کند.

 

وی با اشاره به اینکه ایجاد زمینه پویایی و نشاط مطبوعاتی در استان اردبیل یکی از مهمترین اهداف این جشنواره است، تصریح کرد:  ارج نهادن به تلاش فعالان حوزه اطلاع رسانی استان و ایجاد انگیزه برای استمرار فعالیت ها، افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی مطبوعات محلی و خبرگزاری ها، احیاء ارتباط سازنده سازمان ها و نهادها با اصحاب رسانه استان اردبیل و نقش آفرینی جامعه خبری استان اردبیل در معرفی کالای ایرانی از دیگر اهداف این جشنواره است.

 

نورعلیپور با اعلام این مطلب این جشنواره در 2 محور بخش اصلی و ویژه با عنوان های سرمقاله و یادداشت، گزارش و مصاحبه، عکس، حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی برگزار می شود، اظهار داشت: آثار ارسالی باز از تاریخ 1 فروردین 96 تا 20 تیرماه سال جاری در مطبوعات محلی، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده باشد، افزود: هر فرد حداکثر با ارائه سه اثر می تواند در جشنواره شرکت کنند.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه علاقمندان باید آثار خود را تا تاریخ 25 تیرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، افزود: اختتامیه این جشنواره همزمان با روز خبرنگار و جشن تجلیل از خبرنگاران استان 17 مردادماه برگزار خواهد شد.

 

مدیر خانه مطبوعات استان اردبیل با یادآوری این مطلب که علاقمندان می توانند فراخوان و فرم شرکت در جشنواره از سایت خانه مطبوعات به آدرس www.khanehmatbooat.ir  دریافت کنند، عنوان کرد: در هر محور سه اثر حائز رتبه های اول تا سوم  به صورت مجزا شامل مطبوعات محلی و مطبوعات سراسری و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری تجلیل خواهند شد.

پایان پیام/365

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین