کد خبر: 186868668
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » دو ویژگی اصلی دولت کریمه/وضع اقتصادی مردم در عصر ظهور
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
حجت الاسلام رفیعی:

استاد حوزه با اشاره به شکوفایی اقتصادی در دولت کریمه امام عصر(عج) بیان کرد: در این دولت فردی پیدا نمی شود که مستحق زکات باشد و فقیری پیدا نخواهد شد. آسمان و زمین برکاتشان را نثار زمینیان می کنند و برکت الهی بر انسان ها نازل می شود.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش گروه مهدویت خبرگزاری شبستان به نقل از مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی، کارشناس مذهبی در جمع زائران مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه در انتظار امام زمان(علیه السلام) از خداوند می خواهیم که دولت کریمه برای ما مقدر کند، اظهار کرد: این اصطلاح در دعای افتتاح در خصوص امام زمان(علیه السلام) آمده است که دو ویژگی دارد؛ مسلمانان در این دولت عزیز و منافقین و اهل نفاق در آن خوار می شوند.

 

وی ادامه داد: از ویژگی های دولت کریمه این است که راس آن امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) قرار دارند و کابینه حکومت کریمه نیز از افرادی صالح تشکیل می شود که خطایی ندارد و خالصانه در خدمت حکومت مهدوی خواهد بود.

 

استاد حوزه علمیه برقراری امنیت و عدالت سراسری را ویژگی دیگر دولت کریمه معرفی کرد و گفت: در این دولت دین احیاء می شود و جهل در مردم از بین می رود.

 

دکتر رفیعی تاکید کرد: امروز علیرغم پیشرفت علم مجهولات زیادی برای دانشمندان وجود دارد و علم بشر بسیار ناقص است که در دولت کریمه طبق روایت عقول مردم افزایش پیدا می کند.

 

وی با اشاره به اینکه شکوفایی اقتصادی دیگر ویژگی حکومت مهدوی است، بیان کرد: در این دولت فردی پیدا نمی شود که مستحق زکات باشد و فقیری پیدا نخواهد شد. آسمان و زمین برکاتشان را نثار زمینیان می کنند و برکت الهی بر انسان ها نازل می شود.

وی اصلاح سیستم قضایی را از دیگر ویژگی های دولت کریمه مهدوی برشمرد و خاطرنشان کرد: امام زمان (علیه السلام) و اعوان و انصارشان به عمق قضایا مشرف هستند و به درستی در بین مردم قضاوت خواهند کرد.

پایان پیام/9

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین