کد خبر: 186873285
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » اختصاص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار به بنیاد بوعلی سینای همدان
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

استاندار همدان و عضو هیات امنای بنیاد بوعلی با اشاره به جایگاه این عالم در حکمت و فلسفه گفت: آماده حمایت از فعالیت های اساسی بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی سینا در راستای معرفی و جایگاه این فیلسوف هستیم.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان ، به نقل از سایت استانداری همدان، محمدناصر نيکبخت، استاندار همدان با اشاره به شأن والاي حجت‌الحق ابن‌سينا که مايه افتخار همدان و ايران است، از پيگيري‌هاي خود براي بازگرداندن تصوير بوعلي به روي دفترچه‌هاي تأمين اجتماعي سخن گفت.

 

وي با بيان اينکه به نظر مي‌رسد اين کار اگر از روي عمد نباشد، ناشي از ناآگاهي است، اظهار داشت: در جلسات مختلف با معاون رئيس‌جمهوري و وزراي مربوطه، اين موضوع را طرح و به شدت نسبت به اين کار غير قابل قبول اعتراض کردم که در نهايت اعتراض‌ها نتيجه داد و قرار است تصوير بوعلي به روي دفترچه‌هاي تامين اجتماعي بازگردد.

 

استاندار همدان افزود: به تازگي دفتر اداري بنياد بوعلي به آرامگاه بوعلي و در کنار مرقد آن فيلسوف منتقل شده است و براي تقويت مالي اين بنياد 10ميليارد ريال در نظر مي‌گيريم.

 

نيکبخت به کثرت مفاخر و مشاهير استان همدان اشاره و اضافه کرد: دانشنامه 120 جلدي همدان به علت کثرت مشاهير و مفاخر در حال تدوين است.

 

وي بر هرچه باشکوه هتر برگزار شدن آيين ولادت شيخ‌الرئيس در اول شهريورماه نيز تأکيد کرد و خواستار مشارکت همه سازمان‌هاي مرتبط در اين زمينه شد.

 

استاندار همدان گفت: هزينه ساخت مجموعه بوعلي که مورد درخواست آيت الله محمدي بود نيز مورد موافقت قرار گرفت.

پایان پیام/89

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین