کد خبر: 186875035
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » اجرای طرح «هر مسجد، یک خبرنگار» در هزار مسجد کشور
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، خبر داد

دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، از اجرایی شدن طرح هر مسجد، یک خبرنگار در هزار مسجد کشور خبر داد.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حبیب‌رضا ارزانی در اجلاس سراسری مسئولان ستادی و استانی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور که امروز (چهارشنبه ۳۰ تیرماه) در محل هتل سپاهان اصفهان در حال برگزاری است با اشاره به اجرای طرح هر مسجد، یک خبرنگار، گفت: این طرح امسال در هزار مسجد اجرا می‌شود.

 

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، خاطرنشان کرد: ما باید از همه ظرفیت‌ها به‌ ویژه خبرگزاری شبستان در پوشش رسانه‌ای فعالیت‌های مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری آن‌ها استفاده کنیم.

 

به گزارش شبستان، ایرج ناظمی؛ قائم‌مقام مدیرعامل خبرگزاری شبستان، نیز در این اجلاس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در حوزه اطلاع‌رسانی، گفت: خبرگزاری شبستان همچون دانشگاهی است که در راستای منویات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند.

 

وی مطالبه‌گری را اصل مهمی در برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌های خبرگزاری شبستان دانست و اظهار کرد: این رسانه در راستای تحقق مطالبات و فرمایشات مقام معظم رهبری، مطالبه‌گری را از مسئولان و مدیران کشور پی‌گیری می‌کند و در همین راستا مهم‌ترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه‌های گوناگون از جمله حمایت از کالای ایرانی و آسیب‌های اجتماعی را در صدر فعالیت‌های خود قرار داده است.

 

قائم‌مقام مدیرعامل خبرگزاری شبستان در ادامه با بیان اینکه فعالیت رسانه‌های حرفه‌ای ۲۴ ساعته است زیرا کار رسانه‌ای تعطیلی نمی‌شناسد، گفت: این خبرگزاری در فعالیت‌های شبانه‌روزی خود اصل مطالبه‌گری را در تهران و کلیه استان‌های کشور پی‌گیری می‌کند.

 

ناظمی در ادامه با بیان اینکه طرح باشگاه خبرنگاران مسجدی در آینده نزدیک اجرایی می‌شود، گفت: برنامه‌ریزی ما اجرایی‌شدن طرح «هر مسجد، یک خبرنگار» طی سه سال آینده است.

 

وی افزود: اجرای طرح هر مسجد، یک خبرنگار می‌تواند اولا پوشش کامل  رسانه‌ای همه برنامه‌های مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری آن‌ها و ثانیا موفقیت ما در هماوردی با رسانه‌های مهم جهانی را فراهم آورد.

 

 

 

پایان پیام/397

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین