کد خبر: 186875036
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » هشتمین دوره جایزه ادبی یوسف در ایلام برگزار می شود
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام از برگزاری هشتمین دوره جایزه ادبی یوسف در دو مرحله استانی و کشوری خبر داد.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

محمدرضا شرف بیانی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام، صبح امروز (13 تیر) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: هشتمین دوره داستان کوتاه دفاع مقدس با عنوان جایزه ادبی یوسف در ایلام برگزار می‌شود.

 

وی، بابیان اینکه آخرین‌مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره 31 مرداد سال جاری است، تصریح کرد: مراسم اختتامیه مرحله استانی در شهریورماه سال جاری در مرکز استان و اختتامیه کشوری در آذرماه با تجلیل از برگزیدگان استانی و کشوری برگزار می‌شود.

 

شرف بیانی، موضوع اصلی داستان‌های ارسال را دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) و مقاومت و بیداری اسلامی عنوان کرد و افزود: موضع بخش ویژه این دوره از جایزه ادبی یوسف، مقاومت 45 روزه خرمشهر و حماسه فتح خرمشهر است.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام، با تأکید بر اینکه آثار ارسالی باید قبلاً در کتاب و یا نشریه‌ای منتشرنشده باشند، گفت: محدودیتی برای آثار ارسالی وجود ندارد و علاقه‌مندان و هنرمندان عزیز می‌توانند آثار متعدد خود را ارسال نمایند.

 

وی، یادآور شد: با توجه به ویژگی‌های بومی استان، حماسه‌آفرینی رزمندگان استان، شخصیت‌های شناخته‌شده دفاع مقدس استان و همچنین استفاده از اصطلاحات زبانی و گویش‌های محلی امتیاز خواهد داشت و درنهایت در مراسم اختتامیه در بخش اصلی از 4 نفر و در بخش ویژه نیز از دو نفر تجلیل می‌شود.

 

شرف بیانی، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از جایزه ادبی یوسف می‌توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه ایلام، میدان دفاع مقدس، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ارسال نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32241741 تماس حاصل کنند.

پایان پیام/92

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین