کد خبر: 186875965
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » مجموعه کارگاه های آموزشی «یک نشست یک فریم» در حال برگزاری است
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

در حاشیه پنجمین جشنواره ملی و دومین جشنواره بین المللی عکس «شیراز امروز» مجموعه کارگاه های آموزشی «یک نشست یک فریم» با حضور اساتید ملی حوزه عکاسی به همت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز در مرکز اسناد و کتابخانه ملی برگزار می شود.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، در حاشیه پنجمین جشنواره ملی و دومین جشنواره بین المللی عکس «شیراز امروز» مجموعه کارگاه های آموزشی «یک نشست یک فریم» با حضور اساتید برجسته ملی حوزه عکاسی به همت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز در مرکز اسناد و کتابخانه ملی برگزار می شود.

 

بر اساس این گزارش، ساعت 17 امروز چهارشنبه 13 تیرماه کارگاه «قواعد جشنواره های بین المللی» با حضور استاد علی سامعی و کارگاه «بررسی موردی آثار  یک عکاس دوره قاجار» با حضور دکتر محمد ستاری راس ساعت 18 و 30 دقیقه برگزار می شود،  پنجشنبه 14 تیرماه نیز کارگاه «پیشنهادی برای هدفمند دیدن» با حضور هنرمند برجسته سجاد آورند ساعت 16 و 30 دقیقه و کارگاه «بنیان های شکل گیری نگاه عکاسانه در ایران» با حضور استاد کیهان ولی نژاد ساعت 18 برگزار خواهد شد.

 

مجموعه کارگاه های آموزشی «یک نشست یک فریم» به منظور استفاده بهینه از دانش و تجربه هنری اساتید برجسته ای است که هم اکنون برای داوری آثار پنجمین جشنواره ملی و دومین جشنواره بین المللی عکس «شیراز امروز» مهمان شهرداری شیراز هستند، شرکت برای همه علاقه مندان به مباحث هنری، عکاسی و سواد بصری آزاد و رایگان است.

 

همچنین روز گذشته سه شنبه 12 تیرماه هم کارگاه «ویژگی های مجموعه عکس» نخستین کارگاه از مجموعه کارگاه های آموزشی «یک نشست یک فریم» با حضور استاد اسماعیل عباسی و استقبال چشمگیر علاقه مندان به هنر عکاسی برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش، پنجمین جشنواره ملی و دومین جشنواره بین المللی عکس «شیراز امروز» امسال در سه بخش «گردشگری و زیارت»، «عکاسی خیابانی» و بخش ویژه «بافت تاریخی و فرهنگی شیراز» در حال برگزاری است و هم اکنون داوری آثار دریافتی این جشنواره با حضور داوران برجسته کشورمان همچون دکتر محمد ستاری، اسماعیل عباسی، کیهان ولی نژاد، فاطمه کهن سال، علی سامعی، سجاد آورند و بنیامین آل علی در حال انجام است.

 

 

پایان پیام/130

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین