کد خبر: 186877413
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر ایثار و شهادت تمدید شد
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت تا ۲۰ تیرماه تمدید شد.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

فریبرز نجفی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری امروز (13 تیر) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت با توجه به استقبال صورت گرفته و تقاضای خبرنگاران برای زمان بیشتر جهت گردآوری آثار تا روز چهارشنبه 20 تیرماه جاری تمدید شد.

 

وی افزود: تاکنون خبرنگاران و فعالین رسانه ای زیادی از استان در چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت ثبت‌نام کرده‌اند و انتظار می‌رود در مدت‌زمان باقی‌مانده عده بیشتری از اصحاب رسانه آثار خود را برای شرکت در این جشنواره ارائه کنند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر ایثار و شهادت در 2 محور ایثار، شهادت و ایثار اجتماعی در بخش‌های خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع‌ رسانی و خبری، مطبوعات، صدای جمهوری اسلامی ایران، سیمای جمهوری اسلامی ایران و فضای مجازی شامل رسانه‌های اجتماعی، نرم‌افزارهای رایانه‌ای و تارنماها و محتواهای دیجیتالی و همچنین بخش ویژه مقاله و یادداشت منتشرشده در خصوص روز بزرگداشت شهدا برگزار می‌شود.

 

نجفی گفت: علاقه مندان برای ثبت‌نام در چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر ایثار و شهادت باید به آدرس اینترنتی isaar.ir مراجعه کنند.

 

پایان پیام/361

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین