کد خبر: 186877415
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » دکتر موالی زاده وارد ایلام شد/ تقویت هر چه بیشتر فرهنگ عمومی محور فعالیت های فرهنگی
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

خبرگزاری شبستان: دکتر محمدرضا موالی زاده، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور جهت سفری یک روزه وارد ایلام شد.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، دقایقی پیش با استقبال مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد ایلام استان شد.

 

وی، در بدو ورد با استان ایلام با ابراز خرسندی از سفر به استان ایلام، هدف از این سفر را تقویت هر چه بیشتر فرهنگ عمومی در ایلام و تعامل با ستاد استانی عنوان کرد.

حضور در هفتاد و دومین نشست شورای فرهنگ عمومی استان و هیئت‌رئیسه شوراهای شهرستان‌ها ساعت 17 امروز به ریاست نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام در محل سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام از برنامه‌های سفر دکتر موالی زاده به ایلام است.

 

حضور در مزار شهدای گمنام ایلام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، دیدار با خانواده معزز شهدا، حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری سیما و حضور در جمع جمعی از فعالان عرصه فرهنگ عمومی استان از دیگر برنامه‌های سفر دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به ایلام است.

 

گفتنی است، دکتر موالی زاده دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به همراه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مزار شهدای گمنام ایلام حضور یافته  و به مقام شامخ شهدا با نثار گل و قرائت فاتحه ادای احترام کردند.

پایان پیام/92

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین