کد خبر: 186884796
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » کلاس های اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد گریوان کلید خورد
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

کلاس های فرهنگی و هنری کانون های فرهنگی و هنری مساجد روستای گریوان به مناسبت ایام اوقات فراغت تابستان با برگزاری آئین افتتاحیه، آغاز شد.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ اسفندیار مکرمی، کارشناس فرهنگی و هنری دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی در آئین افتتاحیه کلاس های اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد روستای گریوان گفت: از آنجایی که اوقات فراغت نقش موثری در زندگی نسل جوان دارد، برنامه ریزی برای بهره مندی مطلوب از این اوقات گران بها، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

وی با بیان اینکه مسجد یکی از فعال ترین نهادهای حوزه اوقات فراغت است که سابقه طولانی در این بخش دارد، افزود: به تبع آن، نهادهای فرهنگی مستقر در مساجد نظیر پایگاه های مقاومت بسیج و کانون های فرهنگی و هنری مساجد هم مقر تأثیرگذاری برای انجام فعالیت های فرهنگی و هنری است.

 

مکرمی، اظهارداشت: یکی از اهداف اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری در اوقات فراغت، شناسایی و تربیت استعدادهای درخشان و ارائه مهارت های زندگی، ورزشی و تربیتی به مخاطبان است.

 

در ادامه این برنامه مجوز تاسیس کتابخانه کانون فرهنگی و هنری شهدای گریوان به مدیر کانون اعطا شد.

 

تفسیر قرآن کریم، آموزش کامپیوتر، فتوشاپ، آموزش خیاطی، نقاشی، بافتنی، عروسک سازی، طب سنتی، کلاس های ورزشی و زنبورداری و گیاهان دارویی از جمله کلاس هایی است که در کانون های فرهنگی و هنری روستای گریوان برنامه ریزی شده است.

 

 

پایان پیام/71

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین