کد خبر: 186890555
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » تب ۴۰ درجه/ پایان هفته داغ پایتخت
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آسمان پایتخت طی سه روز آینده صاف و همراه با وزش باد پیش بینی می شود و دمای هوای تهران، پایان هفته به ۴۰ درجه خواهد رسید.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

کامران مالکی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، با اشاره به وضعیت هوای مناطق مختلف کشور گفت: طی سه روز آینده آسمان اغلب مناطق کشور، صاف و آفتابی خواهد بود.

 

مالکی افزود: از اواخر جمعه و روزهای شنبه و یکشنبه، رگبار پراکنده باران و کاهش نسبی دما در استان های ساحلی خزر و افزایش ابر در برخی نقاط شمال غرب پیش بینی می شود.

 

وی ادامه داد: در دو روز آینده در مناطقی از شمال شرق، شرق، جنوب شرق، شرق اصفهان و در ساعات بعدازظهر در برخی نقاط آذربایجان شرقی و غربی وزش باد شدید پیش بینی می شود که در شرق و جنوب شرق در بعضی ساعات با گرد و خاک همراه بوده و سبب کاهش کیفیت هوا و دید افقی خواهد شد.

 

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه در دو روز آینده در منطقه زابل در بعضی ساعات طوفان شن و گرد و خاک پیش بینی می شود، افزود: امروز و فردا در بعضی ساعات، وزش باد نسبتا شدید با احتمال گرد و خاک در جنوب سمنان، برخی نقاط استان های قم و مرکزی پیش بینی می شود.

 

وی درباره وضعیت هوای پایتخت با بیان اینکه دمای هوای تهران امروز چهارشنبه ۳۸ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است، اظهارداشت: آسمان تهران طی سه روز آینده صاف و همراه با وزش باد پیش بینی می شود و دمای هوای تهران، پایان هفته به 40 درجه خواهد رسید.

 

پایان پیام/47

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین