کد خبر: 186892480
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » حجاب و عفاف حریم امنیت عمومی است
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و اجتماع استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مهم ترین آموزه های دینی در فرهنگ اسلامی توجه به حیا و حفظ حجاب و عفاف در روابط فردی و اجتماعی است، گفت: حجاب و عفاف حریم امنیت عمومی است.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سید محمدکاظم نظری، معاون فرهنگی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز ( ۱۳ تیر ) در نشست ستاد حجاب، عفاف و حقوق شهروندی، گفت: در حوزه عفاف، حجاب و صیانت از حقوق شهروندی حق شهروندانی که حجاب را رعایت نمی‌ کنند این است که این مهم به طور محترمانه به آنها تذکر داده شود و آنها نیز ملزم به رعایت حریم حجاب، عفاف و اخلاق هستند.

 

وی با اشاره به اینکه رعایت حجاب و عفاف در جامعه موجب جلوگیری از اغلب منکرات و آسیب های اجتماعی می ‌شود، اظهار داشت: حجاب و عفاف مطابق با حدود شرعی و قانون و مقررات جمهوری اسلامی در جامعه تاکید می شود. 

 

نظری نسبت به رعایت حقوق شهروندی تاکید و اضافه کرد: در حوزه حقوق شهروندی ۱۹ بند مشخص و تاکید رئیس جمهوری است و همه دستگاه های اجرای موظف به رعایت آن شده اند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به استقرار و فعال شدن میز خدمت در همه دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد و گفت: افرادی آگاه و مطلع به امور مردم و دستگاه که بتوانند به خوبی پاسخگوی مطالبات مردم باشند، مسئولیت میز خدمت را برعهده بگیرند.

 

وی یادآور شد: بازرسانی به همه دستگاه های اجرایی استان برای استقرار میز خدمت سرکشی می کنند و اداراتی که اقدام به انجام این کار نکرده باشند، تخلف محسوب و در جشنواره شهید رجایی مورد ارزیابی قرار خواند گرفت. 

 

نظری گفت: در همه جلساتی که مدیران دعوت به حضور می باشند، شخصا مراجعه کنند مگر برای عدم حضور با دفتر استاندار هماهنگی کرده باشند در غیر این صورت به معاون و کارشناسان آنها اجازه ورد به جلسات داده نخواهد شد.

پایان پیام/82

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین