کد خبر: 186893411
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » برگزاری همایش تجلیل از خادمان قرآن و مسجد در شازند
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

مسئول کانون فرهنگی هنری ثارالله مسجد قمر بنی هاشم(ع) شهرشهباز محله هفته از توابع شازند از برگزاری همایش تجلیل از خادمان قرآن و مسجد خبر داد.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

حسین اکبری، مسئول کانون فرهنگی هنری ثارالله مسجد قمر بنی هاشم(ع) شهرشهباز محله هفته از توابع شازند از برگزاری همایش تجلیل از خادمان قرآن و مسجد خبر داد و  به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این همایش در دهه کرامت با حضور خادمان و پیشکسوتان و اصحاب قرآن و مسجد در مسجد قمر بنی هاشم(ع) برگزار می شود.

 

اکبری با بیان اینکه در این همایش از 20 نفر از خادمان قرانی و مسجدی تقدیر می شود، تصریح کرد: از 6 نفر از برگزیدگان دومین دوره مسابقه اذان ویژه موذنین  با عنوان «برماذنه های نور» که خرداد ماه سال جاری برگزار شد، نیز در این همایش مورد تقدیر قرار می گیرند.

 

وی از برگزاری کلاس های اوقات فراغت تابستان 97 ویژه اعضای کانون فرهنگی هنری ثارالله خبر داد و افزود: کلاس های کمک های اولیه، علمی فناوری، کامپیوتر، ورزشی، فرهنگی و هنری، تقویتی و آموزشی، اردویی و گردشگری نیز در ایام تابستان برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری ثارالله مسجد قمر بنی هاشم(ع) شهرشهباز محله هفته همچنین به برگزاری کلاس های قرآنی در رشته های مختلف و کلاس های کاردستی، نقاشی و آموزه های دینی در خانه قرآنی موعود شهباز اشاره کرد و گفت: این کلاس ها ویژه سنین 3تا 6 سال با مشارکت کانون فرهنگی هنری ثارالله(ع) برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/87

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین