کد خبر: 186893412
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » هدف از اجرای دهه کرامت ایجاد فضای معنوی و ترویج فرهنگ رضوی است
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

خبرگزاری شبستان: دکتر بهزاد مریدی مدیرکل اداره ارشاد فرهنگ و اسلامی استان تهران گفت: هدف از اجرای برنامه های دهه کرامت ایجاد فضای معنوی و همچنین ترویج فرهنگی رضوی در جامعه است.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان تهران؛ نشست شورای هماهنگی دهه کرامت عصر دیروز 12 تیر در ساختمان استانداری تهران برگزار شد.

در این نشست دکتر مریدی مدیرکل اداره ارشاد فرهنگ و اسلامی استان تهران و دبیر شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت ضمن اشاره به برگزاری دهه کرامت در سال های گذشته گفت: دهه کرامت سال 97 با شعار "خدمت کریمانه" از 24 تیر ماه که مصادف با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) می‌باشد آغاز خواهد شد و تا 3 مرداد همزمان با میلاد با سعادت امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های عضو دهه کرامت باید تا شنبه مورخ 16 تیر برنامه های خود را به دبیرخانه شورا ارسال نمایند بیان کرد: با توجه به ازدیاد برنامه های دستگاه های عضو، تمامی دستگاه ها موظف به ارسال برنامه های خود تا روز شنبه به دبیرخانه شورای هماهنگی دهه کرامت هستند. همچنین این دستگاه ها می بایست یک برنامه خاص و ویژه را به یک روز از ایام دهه کرامت اختصاص داده و اعلام نمایند.

دکتر مریدی با گریزی به اهداف برگزاری جشن های دهه کرامت خاطرنشان کرد: اهداف بسیاری در برگزاری دهه کرامت وجود دارد که مهمترین این اهداف ایجاد فضای معنوی، ترویج فرهنگ رضوی و همچنین سیره ائمه معصومین(ع) می باشد.

وی در پایان افزود: هدف از تشکیل جلسات دهه کرامت ایجاد یکپارچگی و هماهنگی میان دستگاه های عضو شورا در جهت برگزاری هرچه بهتر برنامه های دهه کرامت می باشد.

 

پایان پیام/362

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین