کد خبر: 186896180
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » هنرمندان و صنعتگران ما نیازمند امنیت برای ادامه کار هستند
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس با بیان اینکه هنرمندان و صنعتگران ما نیازمند امنیت برای ادامه کار هستند، گفت: بسیاری از هنرمندان ما بیمه ندارند و در زندگی خود سختی می کشند، به همین دلیل جوانان به سمت رشته های صنایع دستی اقبال ندارند.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، علی اصغر ظریفکار فرد، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس امروز (13 تیر) در نشست تخصصی بررسی معضلات بیمه تامین اجتماعی هنرمندان صنایع دستی که با حضور فعالان این بخش در اتاق بازرگانی فارس برگزار شد، در خصوص بیمه هنرمندان و مشکلات آنها با تامین اجتماعی گفت: بیمه یک برنامه حمایتی از سوی دولت و نیاز اساسی برای هر فرد است که بیمه تامین اجتماعی باید چتر حمایتی خود را بر سر تمام مردم داشته باشد و در مواقع ضروری دست آنها را خالی نکند.

 

وی افزود: متاسفانه بسیاری از هنرمندان ما بیمه ندارند و در طول دوران زندگی خود در شرایط سختی به سر می برند به همین دلیل جوانان به سمت رشته های صنایع دستی اقبال ندارند و برخی از رشته ها منسوخ شده است.

 

ظریفکار فرد با بیان اینکه هنرمندان و صنعتگران ما نیازمند امنیت برای ادامه کار هستند، اظهار داشت: تامین اجتماعی باید با دیدگاه ارائه راهکار با ذی نفعان خود برخورد کند اما متاسفانه علاوه بر وجود قوانین، اجراکنندگان نیز نگاه سخت تری دارند.

 

وی اضافه کرد: متاسفانه در بسیاری از بخش ها عدم مدیریت صحیح و تصمیم های کارشناسی موجب بروز مشکلاتی برای اقشار مختلف می شود که بخش خصوصی و مردم متحمل این فشارها می شوند.

 

 

پایان پیام/130

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین