کد خبر: 186896181
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » مشکل بیمه فعالان صنایع دستی استان را با جدیت پیگیری می کنیم
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

عضو هیئت نمایندگان و معاون اتاق بازرگانی فارس گفت: ما در اتاق بازرگانی فارس به طور خاص مشکل بیمه هنرمندان و فعالان صنایع دستی استان را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، یلدا راهدار، عضو هیئت نمایندگان و معاون اتاق بازرگانی فارس امروز (13 تیر) در نشست تخصصی بررسی معضلات بیمه تامین اجتماعی هنرمندان صنایع دستی که با حضور فعالان این بخش در اتاق بازرگانی فارس برگزار شد، گفت: استان فارس ظرفیت بسیاری در حوزه صنایع دستی دارد که به همین دلیل مشکلات ما در این حوزه نیز بسیار زیاد بوده و این درحالی است که متاسفانه بار مشکلات همجوار در حوزه اشتغال و تامین اجتماعی بر دوش استان فارس است.

 

وی افزود: شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی یک ظرفیت قانونی منحصر به فرد برای رفع سریع مشکلات فعالان بخش خصوصی است که ما در اتاق بازرگانی فارس از این فضا برای رفع مشکل بیمه هنرمندان صنایع دستی استان استفاده خواهیم کرد.

 

راهدار اظهارداشت: تلاش می کنیم مشکلات فعالان صنایع دستی استان را در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان مطرح و راهکارهای مناسبی برای آن تدبیر کنیم.

 

مشاور استاندار فارس اضافه کرد: بر این اساس به زودی جلسه کارشناسی دقیق با حضور نمایندگان تامین اجتماعی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، صنایع دستی استان و فعالان اقتصادی در بخش صنایع دستی در اتاق برگزار خواهیم کرد.

 

راهدار ادامه داد: در تعامل بین بخش دولتی و خصوصی حلقه های مفقوده ای وجود دارد که برای توسعه استان باید راه گفتگوی هر 2 بخش مشخص شود.

 

 

پایان پیام/130

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین