کد خبر: 186897578
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » برگزاری همایش «حجاب و عفاف» در کهگیلویه و بویراحمد
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
۲۱ تیرماه جاریصورت می گیرد:

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تحقق بخشیدن به برنامه ها و منشور حجاب و عفاف، ۲۱ تیرماه جاری همایش «حجاب و عفاف» در استان برگزار می شود.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام سیدعلی فتح میرمحمدی، مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز ( ۱۳ تیر ) در نشست ستاد حجاب، عفاف و حقوق شهروندی با بیان اینکه، جمهوری اسلامی بدون حجاب و عفاف محتوا ندارد، گفت: باید در مورد حجاب و عفاف ملزم به حکم قانون و شرع باشیم.

حجاب و عفاف

وی اظهار داشت: گردشگران و افراد خارجی که به کشور می آیند حتی با اینکه اعتقاد قلبی به موضوع عفاف و حجاب ندارند، اما حجاب و عفاف را طبق قانون جمهوری اسلامی رعایت می کنند.

 

میرمحمدی ضمن تاکید بر اینکه یک مسلمان باید هدف نهائی آن حفظ، رعایت و صیانت از عفاف و حجاب براساس قانون و حدود شرعی باشد، تاکید کرد: از ۱۶ تیرماه جاری از طریق چک لیست های ۱۰ گانه، حقوق شهروندی و ۹ گانه حجاب و عفاف در همه دستگاه های اجرایی کار ارزیابی شاخص ها آغاز می شود.

 

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تحقق بخشیدن به برنامه ها و منشور حجاب و عفاف، ۲۱ تیرماه جاری همایش «حجاب و عفاف» در استان برگزار می شود.

پایان پیام/82

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین