کد خبر: 186899580
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » ضرب و شتم شدید یکی از نیروهای اجراییات شهرداری منطقه دو سنندج توسط افراد سودجو
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

مدیر شهرداری منطقه دو سنندج از ضرب و شتم شدید یکی از نیروهای اجراییات شهرداری منطقه دو در شهرک اتوبوس رانی خبر داد و گفت: متاسفانه این نیروی اجراییات در حین انجام وظیفه مورد ضرب و شتم شدید یکی از افراد سودجو قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج به نقل از ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج، مدیر شهرداری منطقه دو سنندج اظهار داشت: یکی از مهم ترین دغدغه مدیران شهرداری مناطق جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهر است.

 

عرفان فتحی بیان کرد: در راستای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز نیروهای اجراییات موظف هستند که بصورت شبانه روزی نسبت به جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز بدون مجوز اقدام کنند.

 

وی گفت: متاسفانه در برخی از مناطق افراد دلال اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز می کنند که بارها با عوامل اجراییات شهرداری های مناطق هم درگیری داشته اند.

 

فتحی عنوان کرد: شب گذشته یکی از نیروهای اجراییات این منطقه در حین انجام وظیفه در شهرک اتوبوس رانی از احداث بنای غیرمجاز ممانعت بعمل می آورد.

 

وی افزود: متاسفانه پس از حضور این نیروی شهرداری یکی از افراد دلال که در ساخت و سازهای غیرمجاز دخالت دارد به مامور شهرداری حمله ور می شود و وی را مورد ضرب و شتم شدید قرار می دهد.

 

فتحی عنوان کرد: براثر این ضرب و شتم نیروی اجراییات این شهرداری به شدت از ناحیه سر و دست آسیب می بیند و پس از بیهوش شدن از طریق 115 به مراکز درمانی انتقال داده می شود.

 

مدیر شهرداری منطقه دو سنندج با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت عمومی این نیروی شهرداری رو به بهبود است و از بیمارستان ترخیص شده است؛ تاکید کرد: با همکاری اداره حقوقی مراتب از طریق مراجع قضایی  پیگیری خواهد شد.

پایان پیام/79

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین