کد خبر: 186899583
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد به کرمانشاه سفر می کند
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، گفت: معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سفری دو روزه به کرمانشاه، از موسسات فرهنگی قرآن و عترت بازدید می کند.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: دکتر عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز سه شنبه(19 تیر) به کرمانشاه سفر می کند.

 

وی با بیان اینکه سفر معاون وزیر به استان کرمانشاه دو روز به طول خواهد انجامید، افزود: با توجه به حضور دکتر فقهی زاده طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه(19 و 20 تیر) معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برنامه های متنوعی را با محوریت موسسات و فعالان قرآنی استان در حوزه قرآن و عترت تدارک دیده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: همایش تجلیل از برگزیدگان آزمون حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در روز سه شنبه(19 تیر) با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام محمدی ریاست محترم سازمان اوقاف و امور خیریه از مهمترین برنامه های سفر دکتر فقهی زاده به استان کرمانشاه است.

 

وی ابراز کرد: در این همایش از برگزیدگان آزمون سراسری قرآن کریم، عوامل اجرایی این آزمون، مربیان نمونه و موسسات برتر فرهنگی قرآن و عترت استان کرمانشاه تجلیل می شود.

 

حجت الاسلام جعفری، دیدار معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، نشست با مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و مدیران موسسات فرهنگی قرآن و عترت و بازدید از موسسات فرهنگی قرآن و عترت استان را از برنامه های این سفر دو روزه برشمرد.

 

وی با ابراز خرسندی از حضور دکتر فقهی زاده در استان، ابراز تأکید کرد: این دیدار می تواند منشأ خیر و برکات برای فعالان قرآنی استان به ویژه موسسات فرهنگی قرآن و عترت تحت پوشش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.

 

 

 

پایان پیام/81

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین