کد خبر: 186900530
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » برگزاری بیست و پنجمین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کار و دانش در ایلام
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

خبرگزاری شبستان: مدیر آموزش مهارت های کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، گفت: دومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کار و دانش سال تحصیلی ۹۶-۹۷ در ۴ حوزه امتحانی در این استان برگزار می شود.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

جمیله ملکشاهی، جمیله ملکشاهی، مدیر آموزش مهارت‌های کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، صبح امروز (13 تیر) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: این آزمون ساعت ۱۰ صبح روز جمعه پانزدهم تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

 

وی، تصریح کرد: دومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصيلي ۹۶-۹۷ و بيست و پنجمین آزمون ادواري مراكز مهارت‌آموزی پانزدهم تیرماه ۱۳۹۷ در 4 حوزه ایلام، آبدانان، دهلران و هلیلان برگزار می‌شود.

 

مدیر آموزش مهارت‌های کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، بابیان اینکه درمجموع 726 نفر در این آزمون شرکت خواهند کرد، افزود: تعداد شرکت‌کنندگان به ترتیب در شهرستان‌های ایلام ۱۶۷ نفر، آبدانان ۲۱۱ نفر، دهلران ۲۷۳ نفر و هلیلان ۷۵ نفر است.

 

ملکشاهی، بیان کرد: این آزمون تحت نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رشته‌های گرافیک رایانه‌ای، طراحی صفحات وب، تصویرسازی کامپیوتری، مدیریت برنامه‌ریزی و امور خانواده برگزار می‌شود.

 

وی، گفت: این آزمون به دو صورت کتبی و عملی برگزار می‌شود که آزمون عملی بعد از آزمون کتبی با حضور اساتید مجرب از شرکت‌کنندگان در این آزمون گرفته می‌شود و افراد شرکت‌کننده در این آزمون، پس از گذراندن دروس عمومی و تخصصی و آزمون عملی نائل به دریافت مدرک دیپلم شاخه کار و دانش از آموزش‌وپرورش خواهند شد.

 

مدیر آموزش مهارت‌های کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، تصریح کرد: علاقه‌مندان به مهارت‌های کار و دانش جهت ثبت‌نام اين دوره‌ها می‌توانند با مراجعه به مراکز کار و دانش داراي مجوز اين اداره کل اقدام کنند.

 

ملکشاهی، بابیان اینکه کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری این آزمون در 4 حوزه امتحانی در استان فراهم‌شده است، گفت: تمام تلاش همکاران و مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری هر چه‌بهتر این آزمون در استان است.

پایان پیام/92

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین