کد خبر: 186966616
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » تجلیل از دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان به جهت نظم و انضابط مالی و اداری
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

همزمان با نشست مسئولان ستادی و استانی ستاد عالی در استان اصفهان، از مسئول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان به جهت نظم و انضباط مالی و اداری و همچنین اهتمام در اجرای برنامه های ربع قرن تلاش در سال ۹۶ تجلیل شد.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، در نشست روز گذشته مسئولان ستادی و استانی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در استان اصفهان، از حجت الاسلام و المسلمین احمد پهلوانی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان به جهت تلاش های مجدانه در راستای ایجاد نظم و انضباط مالی و اداری و همچنین اهتمام در اجرای برنامه های ربع قرن تلاش در سال ۹۶ تشکر و قدردانی شد.

 

در متن لوح تقدیری که از سوی حجت الاسلام و المسلمین ارزانی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به حجت الاسلام و المسلمین احمد پهلوانی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان اهدا شد، چنین آمد است:

 

تکریم کسانی که خدمت به خانه های خدا در روی زمین را وجهه همت خود قرار داده اند تاسی به سنت الهی در ترفیع مقام خادمان با اخلاص این اماکن مقدس است.

 

خدا را شاکریم به برکت نظام مقدسی که یادگار ارزشمند احیاگر واقعی اسلام ناب محمدی، حضرت امام خمینی(ره) است شاهد تلاش مدیرانی همچون جنابعالی هستیم که نشر شعائر دینی و کوشش در مسیر مطالبات بر حق مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مد ظله العالی) بر خود فرض می دانند.

 

اکنون بر خود لازم می دانم که در سالی که به نام «حمایت از کالای ایرانی» مزین شده است از تلاش های مجدانه آن دبیرخانه به جهت نظم و انضباط مالی و اداری و همچنین اهتمام در اجرای برنامه های ربع قرن تلاش در سال ۹۶ تقدیر و تشکر نمایم.

 

امید است که با اتکال به خداوند سبحان و در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) موفق و موید باشید.

 

 

پایان پیام/88

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین