کد خبر: 186967971
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » مساجد را دریابید
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
یک استاد اخلاق:

آیت الله ناصری؛ از استادان اخلاق، با بیان اینکه مساجد را دریابید و برای آن ها کار کنید، گفت: به تعمیرات مساجد و اقامه نماز در آن ها اهمیت دهید.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان آیت الله ناصری، در دیدار مسئولان ستادی و استانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با وی که عصر امروز چهارشنبه سیزدهم تیرماه انجام شد، گفت: مساجد برای خدا هستند و کار برای آن هم از آن خدا است.

 

وی افزود: امام حسن (ع) فرموده‌‌اند که واردشوندگان به مسجد، زائران خدا هستند و بر خدا لازم است که زوارش را پذیرایی کند.

 

این استاد اخلاق، اظهار کرد: به تعمیرات مساجد و اقامه نماز در آن‌ها اهمیت دهید همچنان که وظیفه همسایگان مساجد است که نماز خود را در آن‌ها بخوانند.

 

ناصری با بیان اینکه با ورود ما به مساجد، گناهان‌مان بخشیده می‌شوند، ادامه داد: مساجد را دریابید و برای آن‌ها کار کنید تا خداوند شما را بهشتی کند.

 

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام دکتر حبیب‌رضا ارزانی؛ دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز در این جلسه، گفت: ۲۴ هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد کشور فعالیت می‌کنند.

 

وی ادامه داد: همچنین برای آموزش تخصصی قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه ویژه مدیران، کادر و مربیان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد طرحی را برگزار خواهیم کرد.

 

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، اظهار کرد: امروز طرح شهید حججی با حضور مسئولان این کانون‌ها بر مزار آن شهید در نجف آباد، برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در آن‌ها، رونمایی شد.

 

 

 

پایان پیام/397

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین