کد خبر: 187048733
تاریخ انتشار: پنجشنبه 14 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » از «آسیب شناسی رمضان» تا تشکیل «کمیته ویژه برنامه ریزی محرم» در ستاد ساماندهی شئون
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

هشتاد و چهارمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های دینی با بررسی روزه خواری در ماه مبارک رمضان و تشکیل کمیته ویژه برنامه ریزی ماه محرم تشکیل شد.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام مسعود صفی یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در این ستاد گفت: مردم ولایتمدار و حسینی زنجان با وجود گرما و سختی روزه به خوبی از آزمون الهی بیرون آمدند. کسانی در این آزمون الهی خواهند باخت که به وعده الهی ایمان نداشته و از هوای نفس خود که به حقیقت زود گذر و از بین رفتنی است دل بسته اند.

 

وی ادامه داد: بنا به گزارشات میدانی، تظاهر به روزه خواری در برخی موارد در مکان های تفریحی و گردشگری به چشم میخورد که انتظار می رود دستگاه های متولی امر مانند نیروی انتظامی و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تدابیری برای پیشگیری از آن بیاندیشد.

 

حجت الاسلام صفی یاری با بیان اینکه عمل به اوامر الهی از جمله روزه گرفتن مقابل بسیاری از جرایم و بی بندو باری ها را میگیرد عنوان کرد: بیشک عدم تعهد به قوانین الهی، عدم تعهد به قوانین مدنی را به دنبال خواهد داشت.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خواستار تشکیل کمیته ویژه برنامه ریزی محرم شد و گفت: از امروز باید نسبت به آسیب شناسی محرم سال گذشته و برنامه ریزی متناسب با آن اقدام کرد. چه بسا این اقدامات پیش از آغاز محرم انجام شوند.

 

حجت الاسلام صفی یاری همچنین به ایام دهه کرامت اشاره کرد و اظهار داشت: در روزگاری که بیشترین حمله ها و نارواترین نسبت ها به جنس دختر و نگاهی ابزاری به آن می شود باید جایگاه آن را به همه تفهیم کرد به قول مقام معظم رهبری در حوزه حجاب و عفاف و زن ما از غرب طلبکاریم. در این میان دهه کرامت بهترین فرصت برای آگهی بخشی و تبیین کلمه حجاب و عفاف و خصوصا ماهیت و رسالت "زن" در جامعه است.

 

در آغاز این جلسه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان 35 موصبه پیشین این ستاد را قرائت و هریک را مورد بررسی قرار داد.

پایان پیام/73

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین