کد خبر: 187051438
تاریخ انتشار: پنجشنبه 14 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » کتاب و کتابخوانی به ارتقای جامعه کمک شایانی می کند
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

بازیگر سینما و تئاتر در چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه باید برای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی بیشتر تلاش کرد گفت: کتاب و کتابخوانی به ارتقای جامعه کمک شایانی می کند.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

پیام دهکردی، بازیگر سینما و تئاتر در چهارمحال و بختیاری امروز (14 تیر) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی علاقه مندان زیادی مخصوصا در روستاها و عشایر جذب خود کرد است و این امر باید ادامه دارد باشد.

 

وی در ادامه بابیان اینکه پیاده سازی اندیشه های امام رضا (علیه اسلام) باید یکی از اهداف جشنواره کتابخوانی رضوی باشد افزود: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه از دیگر اهداف جشنواره کتابخوانی رضوی است.

 

بازیگر سینما و تئاتر در چهارمحال و بختیاری گفت: کتابخوانی در قالب قصه و حکایت می تواند اندیشه های امام رضا (علیه اسلام) را برای کودک و نوجوان بازگو کند.

 

دهکردی ابراز کرد: امروزه با روی کار آمدن فضای مجازی نقش کتابخوانی کم رنگ شده است که با برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی می توان به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی کمک کرد.

 

وی تصریح کرد: با افزایش جشنواره های کتابخوانی در طول سال و جذب مردم و کودک و نوجوان به سمت کتاب جامعه ارتقا داده می شود.

 

بازیگر سینما و تئاتر در چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه باید برای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی بیشتر تلاش کرد گفت: کتاب و کتابخوانی به ارتقای جامعه کمک شایانی می کند.

 

پایان پیام/361

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین