کد خبر: 187056987
تاریخ انتشار: پنجشنبه 14 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » برنامه های فرهنگی و هنری ایام اوقات فراغت مقطعی نباشد
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان راز و جرگلان، با تاکید بر اینکه کار فرهنگی یک فرآیند منظم، پویا و مداوم است، بیان کرد: برنامه های فرهنگی و هنری ایام اوقات فراغت نباید مقطعی باشد بلکه باید در طول سال تداوم یابد.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام قاسم محمدزاده، رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان راز و جرگلان، در آئین افتتاحیه کلاس های اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان که در محل مجتمع فرهنگی شهید رجایی شهر راز برگزار شد، گفت: برای غنی سازی برنامه های اوقات فراغت در کنار توجه به فعالیت های دینی، باید به حوزه خلاقیت، ارتقای شخصیت و مهارت آموزی مخاطبان نیز اهمیت ویژه داد.

 

وی با بیان اینکه نباید فعالیت های فرهنگی و هنری در ایام اوقات فراغت مقطعی باشد، افزود: بسیاری از این برنامه ها را می توان در طی سال و با برنامه ریزی منسجم، برای نوجوانان و جوانان اجرایی کرد.

 

حجت الاسلام محمدزاده با تأکید بر اینکه کار فرهنگی یک فرآیند منظم، پویا و مداوم است، بیان کرد: ایام اوقات فراغت هم فرصت هست و هم تهدید؛ لذا همه دستگاه ها باید با مشارکت و هم افزایی، تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.

 

بهمن غضنفری، معاون فرماندار راز و جرگلان هم در این آئین بر اجرای برنامه های با نشاط و مفرح در ایام اوقات فراغت تأکید کرد و ضمن اینکه برخی مخاطبان برنامه های اوقات فراغت کودکان هستند، بر ارائه آموزش های همگانی از جمله صرفه جویی و مصرف بهینه آب تأکید کرد.

 

این برنامه با اجرای گروه سرود، مسابقه نقاشی، قرائت شعر و چندین برنامه فرهنگی و هنری برای مخاطبان جوان و نوجوان همراه بود.

 

گفتنی است؛ در حال حاضر 17 کانون فرهنگی و هنری در مساجد شهرستان راز و جرگلان فعالیت دارد.

 

 

پایان پیام/71

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین