کد خبر: 187056988
تاریخ انتشار: پنجشنبه 14 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » اخلاص و تلاش خستگی ناپذیر در کار فرهنگی، مهم تر از امکانات است
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
در جلسه افتتاحیه وتوجیهی اوقات فراغت کانون های مساجد استان قم عنوان شد:

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در جلسه افتتاحیه وتوجیهی اوقات فراغت کانون های مساجدکه با حضور مسئولان کانون ها برگزار شد تاکید کرد: اخلاص و تلاش خستگی ناپذیر و استقامت در کار فرهنگی، مهم تر از امکانات است.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام و المسلمین سعید روحانی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در جلسه توجیهی کانون های مساجد استان قم در سال جدید به ارائه سیاست ها و برنامه های ستاد عالی و دبیرخانه کانون های مساجد قم خبر داد.

 

وی به نگاه مدیریت جدید ستاد به کانون های خواهران و بحث خانواده اشاره کرد و افزود: نگاه قوی و جدی به کانون های خواهران از جمله نقاط مثبت مدیریت جدید می باشد تا هویت مستقلی از جهات مختلف بودجه، امکانات و تجهیزات برای کانون های خواهران تعریف شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین روحانی با بیان اینکه خانواده محور بودن کانون و سن مخاطبان از دیگر سیاست های ستاد عالی در مدیریت جدید است ادامه داد: خانه های نور یا همان مهدهای قرانی در قم راه اندازی شده و با استقبالی که از سوی ستادعالی به عمل آمد، مقرر شد آیین نامه کشوری آن برای ارائه به ستاد عالی و استفاده دیگر استان ها تدوین شود.

 

 وی همچنین به سامانه سجا(سامانه جامع اطلاعات) به عنوان یکی دیگر از نقاط قوت مدیریت جدید اشاره کرد و افزود: فاز اول این سامانه به پایان رسیده و تا امروز اطلاعات بیش از 20هزار کانون ثبت شده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین روحانی با بیان اینکه در فاز اول قم رتبه ی اول کشور را کسب کرد و موفق به ثبت صد در صد کانون های استان شد ادامه داد: فاز دوم سامانه فاز ثبت اعضاست که امیدواریم مسئولین کانون ها با قوت آن را انجام دهند.

 

وی تاکید کرد: انتظار داریم مسئولین کانون ها در فعالیت ها و برنامه ها حضوری فعال داشته وتوانمند و آگاه به علم مدیریت کانون، و با فرصت کافی که برای کانون صرف می کنند شاهد موفقیت های روزافزون کانون ها باشیم و به اهداف تعریف شده دست یابیم.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم خطاب به مسئولان کانون ها ادامه داد: سعی کنید تشکیلاتی کار کنید، با دیگر کانون ها در ارتباط باشید و اجازه ندهید کار کانون در خارج از مسجد انجام شود، کار مسجدی باید در مسجد انجام شود.

 

وی افزود: اخلاص در کار، تلاش خستگی ناپذیر و استقامت در کار مهم تر از امکانات بوده و باید تلاش کنید تا وابستگی کارخود را به پول کم کنید.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد موسوی نیز در این جلسه به بیان نکاتی از جمله تفاهم نامه، بیمه مساجد، اردوها و اسکان رایگان و ... پرداخت و به سوالات مسئولین کانون ها پاسخ داد.

پایان پیام/78

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین