کد خبر: 187062741
تاریخ انتشار: پنجشنبه 14 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » آمریکا هرگز دست از دشمنی با ایران بر نخواهد داشت
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: داعش نابود شده است و طرح ها و برنامه های دشمن برای تسلط به عراق، شام و ایران از بین رفته، باید بدانید دشمن در صدد لطمه زدن است و می خواهد ایران را شبیه سوریه و لیبی کند ولی ملت ایران هوشیار تر از همیشه است.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان عبدالعلی علي عسكري رئيس سازمان صدا و سيما جمهوری اسلامی ايران شامگاه( ۱۳ تیر) در مراسم افتتاح رسمی رادیو زیارت و افتتاح ۲۰۶ پروژه فنی صدا و سیمای خراسان رضوی که در مجتمع رضوان برگزرا شد، گفت: موضوعات فنی در رسانه جزو موصوعات مهم است و اگر تامین نشود دچار عقب ماندگی می شویم بنابراین باید پا به پای تحولات جهانی حرکت کنیم و خوشبختانه امروز در حوزه فنی در تراز جهانی قرار داریم.

 

وی با اشاره به این که خداوند در قرآن کریم می فرمایند زیارت اسوه حسنه است افزود: زیارت باعث هدایت است و بسیاری از انسان ها به آن علاقه مند می شوند زیرا زیارت سبب ارتقا اخلاق و رفتار در انسان ها می شود.

 

رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این که حدود ۲۷ میلیون نفر در سال به مشهد مقدس سفر می کنند افزود:پرداختن به زیارت و جنبه هایش بسیار مهم است زیرا سفر ۲۷ میلیون درسال به یک شهر به خودی خود یک معجزه است هم چنین حرم های مذهبی سبب افزایش رشد شهر ها و کیفیت آن ها می شود.

 

علی عسکری با اشاره به این که اولویت رادیو زیارت حرم امام هشتم(علیه السلام) است افزود: خوشبختانه ایران به برکت جمهوری اسلامی ایران امنیت دارد و دشمنان ما به ویژه آمریکا نمی تواند کاری را انجام دهد، دشمان ما نمی توانند آرامش ما را ببینند بنابراین طرحی ریختند و تلاش کردند به عراق و شام مسلط شوند و در نهایت هم می خواستند به ایران تسلط پیدا کنند و باید دانست که دولت امریکا هرگز دست از این سیاست خود یعنی از بین بردن جمهوری اسلامی برنخواهد داشت.

 

رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این که داعش نابود شده است و طرح ها و برنامه های دشمن برای تسلط به عراق، شام و ایران از بین رفته است،گفت: دشمن جنگ اقتصادی را شروع کرده اما دولت مشکلات را با تلاش های خود حل خواهد کرد و لازم است بدانید دشمن در صدد لطمه زدن است و می خواهد ایران را شبیه سوریه و لیبی کند ولی مطمئنا ملت ایران هوشیار تر از همیشه است.

پایان پیام/483

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین