کد خبر: 187066954
تاریخ انتشار: پنجشنبه 14 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » اراذل و اوباش؛ خط قرمز نیروی انتظامی/دستگیری ۴۰ نفر در یک عملیات
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
سردار مهدی معصوم بیگی

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه اراذل و اوباش خط قرمز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی هستند از دستگیری ۴۰ نفر در یک عملیات خبر داد.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خمینی شهر، سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران این شهرستان و پس از یک عملیات موفق گفت: با اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی که وجود دارد، مطلع شدیم که تعدادی از اراذل و اوباش در محلی جمع شده اند، پس از آن با طراحی عملیاتی دقیق و منسجم در یک اقدام ضربتی همه ازاذل و اوباش دستگیر شدند و با هماهنگی با مرجع قضایی نیز برخورد قاطع با این افراد صورت می گیرد.


وی تاکیدکرد: تحرک و تعرض اراذل و اوباش خط قرمز پلیس است و به هیچ وجه اجازه نمی دهیم که امنیت مردم را به خطر بیندازند و پلیس با قدرت با این افراد برخورد می کند و آرامش مردم و نظم در شهر برای پلیس بسیار مهم است.


فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه اراذل و اوباشی که دستگیر شده اند حدود 40نفر بوده اند و از شهرهای مختلف استان اصفهان بودند که در محلی جمع شده بودند، ادامه داد: این باند دارای سلاح گرم و سرد بوده که با اقدام ضربتی پلیس خمینی شهر اجازه استفاده از سلاح گرم و سرد به آن ها داده نشد.


سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: اشراف پلیس بر اراذل و اوباش همیشه بوده و هست و خط قرمز مطلق تعریف عملیاتی شده و امروز نیروهای پلیس تسلط خوبی بر این حوزه دارند و مجموعه قضایی نیز حساسیت خاصی دارد و تعامل خوبی وجود دارد.


وی افزود: در بین افراد دستگیرشده در این عملیات، اراذل و اوباش مشهور و نشان دار حضور داشتند که سوابق متعددی در حوزه های متفاوت داشتند.


شب گذشته پلیس با اقدام ضربتی که انجام داد اجازه نداد این اراذل کوچکترین تحرکی را به وجود آورند و با اقدام پلیس دستگیر شدند و همه این افراد با هماهنگی قضایی در اختیار پلیس هستند.


فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در پایان یادآور شد: این نوید را به مردم فهیم استان اصفهان می دهیم که فرزندان این مردم در نیروی انتظامی شبانه روز مجاهدانه در خدمت نظم و امنیت مردم قرار دارند و مردم نیز همیشه حامی بوده اند.


 

پایان پیام/121

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین