کد خبر: 187070274
تاریخ انتشار: پنجشنبه 14 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان جهت خط دوم طرح غدیر هزینه شده است
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

وزیر نیرو، با بیان اینکه خط دوم طرح بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه داشته است، اظهار داشت: اعتبار کل این پروژه بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، رضا اردکانیان، وزیر نیرو، شب گذشته (13 تیر) در آیین بهره‌ برداری آزمایشی از طرح آبرسانی غدیر 2 در منطقه ام الدبس، با اشاره به کمبود آب در کل کشور، گفت: در برخی نقاط کشور با کاهش 70 درصدی بارش ها مواجه بودیم در حالی که متوسط کشور 26 درصد بوده است.

 

وی با بیان اینکه باید در دورانی که دشمنان از همه فرصت ها برای ضربه زدن به کشور استفاده می کنند، با همکاری و وحدت دورانی پر از شکوفایی و خلاقیت ایجاد کنیم، افزود: همه باید در مقابل یکدیگر سرخم کرده و دست یکدیگر را ببوسیم چرا که دشمنان ملت قصد دارند با سو استفاده از برخی مسائل اقلیمی و محیطی آتش افروزی کنند.

 

وزیر نیرو، تصریح کرد: در طرح آبرسانی غدیر، همه به گونه ای کار خواهیم کرد که یک رژیم جعلی که هفتاد سال بیشتر از شکل گیری آن نگذشته، به هوس نیفتد که درس مدیریت آب به ملتی بدهد که حداقل سه هزار سال سابقه مستند مدیریت آب را دارد.

 

وی از همه دست اندرکاران این طرح به طور شبانه روزی این طرح را به ثمر رساندند، تقدیر کرد و ادامه داد: هدف مشترک ما رتقای سطح رضایتمندی مردم است و هم تلاش ها برای بهبود زندکی مردم و امنیت و آسایش آنها جهت توسعه کشور است.

 

وی با اشاره به اینکه مردم می دانند با وجود کمبود امکانات کشور، تمامی ظرفیت ها برای رفع مشکل آب شرب خوزستان به کار گرفته شده، اظهار کرد: طرح آبرسانی به شهرستان های خرمشهر و آبادان نمایش زیبایی از وحدت عمل مسئولان و مردم ارائه داد و امکان سوء استفاده دشمنان را از بین برد.

 

وی با بیان اینکه  در این طرح مهم بالغ بر یک هزار و 800 میلیارد تومان و خط دوم این طرح بیش از 500 میلیارد تومان هزینه داشته است، ابراز امیدواری کرد: فاز بعدی این پروژه و تکمیل آبرسانی روستاها در مدتی کمتر از مورد انتظار به ثمر بنشیند و مردم منطقه از نعمت آب پایدار و با کیفیت برخوردار باشند.

 

پایان پیام/72

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین