کد خبر: 187070276
تاریخ انتشار: پنجشنبه 14 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » ضرورت گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در فرهنگ عمومی/ مردم، پشتوانه نظام اسلامی هستند
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: شورای فرهنگ عمومی با حضور دستگاه های فرهنگی و متولی نقش مهمی در راستای تبیین و گفتمان سازی فرهنگ اقتصاد مقاومتی دارد.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی، امام‌جمعه ایلام، شامگاه چهارشنبه (13 تیر) در نشست شورای فرهنگ عمومی این استان، اظهار کرد: فرهنگ ملت ایران مبتنی بر گفتمان امام راحل، انقلاب اسلامی، رهبری و مقاومت است.

 

وی، بابیان اینکه رمز پیروزی و موفقیت نظام اسلامی که 40 سال از عمر بابرکت آن می‌گذرد، همین گفتمان امام راحل و انقلاب اسلامی است، افزود: رمز پیروزی ملت ایران در مقابل دشمنان، اتحاد و وحدت توأم با حفظ فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی بود و امروز بیش از هر زمان دیگری به اتحاد و وحدت نیاز داریم.

 

امام‌جمعه ایلام، بابیان اینکه مقاومت مردم ایران اسلامی در دوران 8 سال دفاع مقدس یک فرهنگ تبدیل‌شده بود، ابراز کرد: امروز نیز نیازمند گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و تقویت فرهنگ کار در جامعه هستیم تا هم زمینه اشتغال در جامعه ایجاد و هم روحیه کار جمعی به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های فرهنگ عمومی تقویت شود.

 

آیت‌الله لطفی، بابیان اینکه اخلاق عمومی، زنان و خانواده، بهداشت و سلامت، دین و فرهنگ، سلامت و نشاط اجتماعی، خردورزی، ایثار و شهادت ازجمله مؤلفه‌های مختلف فرهنگ عمومی کشور است، گفت: شورای فرهنگ عمومی با حضور دستگاه‌های فرهنگی و متولی نقش مهمی در راستای تبیین و گفتمان سازی فرهنگ اقتصاد مقاومتی و کار و تلاش در سطح جامعه دارد.

 

امام‌جمعه ایلام، بابیان اینکه امروز یکی از راهبردهای دشمنان ایجاد فاصله بین ملت و مسئولان است، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی و انقلاب و ملت ایران، هر چه در توان داشته به کار گرفته اما شکست‌خورده و امروز که دستش به‌جایی نمی‌رسد می‌خواهد بین مردم و نظام فاصله بیاندازد.

 

وی، با اشاره به اینکه دشمن بر این باور است که می‌تواند بین ملت ایران فاصله بیاندازد که البته هیچ‌گاه موفق نمی‌شود، گفت: جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مردم است و ادامه حیات آن نیز با پشتوانه مردمی بوده و اتحاد بین مردم دشمن را وادار به عقب‌نشینی خواهد کرد.

 

آیت‌الله لطفی، با تأکید بر اینکه در جنگ اقتصادی امروز دشمنان علیه ملت ایران بدون شک با مقاومت مردم و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی پیروز خواهیم شد، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی همواره نشان داده‌اند که پای انقلاب و نظام اسلامی ایستاده‌اند.

 

گفتنی است، این نشست با حضور دکتر محمدرضا موالی زاده، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و اعضای شورای فرهنگ عمومی این استان در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد.

پایان پیام/92

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین