کد خبر: 187072675
تاریخ انتشار: پنجشنبه 14 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » برگزیدگان آزمون سراسری قرآن کریم در کرمانشاه تجلیل می شوند
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
با حضور معاون وزیر؛

خبرگزاری شبستان: معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، گفت: همایش تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم سه شنبه(۱۹ تیر در تالار انتظار برگزار می شود.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

محسن کرمیان معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: دکتر فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سفری دو روزه به استان کرمانشاه خواهند داشت.

 

وی زمان سفر معاون وزیر به کرمانشاه را سه شنبه و چهارشنبه(19 و 20 تیر) اعلام کرد و افزود: در جریان این سفر همایش تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم با حضور دکتر فقهی زاده و حجت الاسلام محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود.

 

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: آیین تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری قرآن کریم، عوامل اجرایی این آزمون، مربیان نمونه و برترین موسسات فرهنگی قرآن و عترت روز سه شنبه(19 تیر) با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اوقاف و امور خیریه، جمعی دیگر از مدیران و فعالان عرصه قرآن و عترت در تالار انتظار واقع در میدان آزادگان برپا خواهد شد.

 

وی ابراز کرد: در این همایش بزرگ قرآنی از 60 نفر برگزیده آزمون سراسری حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، 7 موسسه برتر فرهنگی قرآن و عترت استان و تعدادی از مربیان نمونه قرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اهداء لوح سپاس و جایزه تقدیر می شود.

 

کرمیان، با اشاره به اینکه این همایش با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه برگزار می شود، بیان کرد: آزمون سراسری حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم اسفند سال گذشته با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اوقاف و امور خیریه با شرکت 10 هزار و 500 نفر در شهرکرمانشاه و 13 حوزه شهرستانی برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه 160 نفر در این آزمون موفق به کسب حدنصاب نمره لازم شدند، خاطرنشان کرد: 57 موسسه فرهنگی قرآن و عترت تحت پوشش معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه هستند.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین