کد خبر: 187086882
تاریخ انتشار: پنجشنبه 14 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » ائمه جمعه محور وحدت در جامعه هستند
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
استاندار لرستان:

استاندار لرستان، وحدت و همدلی در جامعه را مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان دانست و گفت: ائمه جمعه باید محور وحدت در جامعه باشند.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سید موسی خادمی، استاندار لرستان، امروز(14تیر) در گردهمایی ائمه جمعه استان لرستان، گفت: امروز دشمنان در قالب توطئه های مختلف و نفوذ به دنبال تفرقه در جامعه هستند.

 

وی با بیان اینکه اتحاد و همدلی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است، افزود: تقویت اتحاد و همدلی در جامعه از شاخص ها تقویت امنیت و تحقق توسعه است.

 

خادمی، با اشاره به نقش ائمه جمعه در جامعه، اظهار داشت: ائمه جمعه باید محور وحدت و همدلی در جامعه باشند.

 

استاندار لرستان، همچنین با اشاره به اینکه تقویت امید و نشاط در جامعه از دیگر نیاز های مهم امروز جامعه است، بیان کرد: امروز با توجه به توطئه های دشمنان تقویت وحدت و همدلی در جامعه بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

 

وی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور و تاکید به وحدت، افزود: این وحدت و همدلی در سایه همکاری عموم مردم و مسئولان محقق خواهد شد.

 

استاندار لرستان، با تاکید به ضرورت پرهیز از سیاه نمایی و تخریب نهادها در جامعه، گفت: امروز برای مقابله با توطئه های دشمنان نیاز به هم افزایی بین مردم و مسئولین و تزریق روحیه امید و نشاط در جامعه است.

پایان پیام/85

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین