کد خبر: 187089785
تاریخ انتشار: پنجشنبه 14 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » حفظ و پاسداشت اندیشه ادیبان و اهل قلم وظیفه ایست که برعهده تک تک افراد جامعه است
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

رئیس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه حفظ و پاسداشت اندیشه ادیبان و اهل قلم وظیفه ایست که برعهده تک تک افراد جامعه است، گفت: با هماهنگی خانواده استاد صداقت کیش، آثار وی به چاپ خواهد رسید.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، دکتر لیلا دودمان، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز امروز (14 تیر) در حاشیه مراسم بزرگداشت اهل قلم، گفت: بزرگان فرهنگ و ادب ریشه در خاک پرتمدن شیراز دارند بنابر این حفظ و حراست از این تعلق وظیفه ماست.

 

وی با بیان اینکه حفظ و پاسداشت اندیشه ادیبان و اهل قلم وظیفه ایست که برعهده تک تک افراد جامعه است، افزود: وظیفه ما در شورای شهر، شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد کتابخانه های عمومی و غیره به عنوان متولیان فرهنگ این است که پاس بداریم و ارج بگذاریم و کمک کنیم به رواج اندیشه های آنان و تثبیت و تقویت این اندیشه ها که یادگار آنان است وظیفه ایست که باید انجام گیرد.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز در عین حال از کمک به چاپ آثار برزمین مانده برخی از این صاحبان اندیشه خبر داد و از آمادگی این شورا برای چاپ سه کتاب استاد جمشید صداقت کیش با همکاری انجمن اهل قلم استان فارس خبر داد.

 

دودمان از پذیرفتن انتشار کتاب های استاد غلامحسن اولاد هم خبر داد و گفت: امیدواریم با همکاری خانواده آن مرحوم این آثار منتشر شوند تا این اندیشه ها ماندگار در جامعه باقی بمانند.

 

 

پایان پیام/130

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین