کد خبر: 187092766
تاریخ انتشار: پنجشنبه 14 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » اقتصاد مقاومتی راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

نماینده ولی فقیه در لرستان، با اشاره به تحریم های دشمنان، گفت: حمایت از کالای ایرانی و تقویت اقتصاد مقاومتی راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، آیت الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، امروز(14 تیر) در گردهمایی ائمه جمعه استان، گفت: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و تکیه برتوان و ظرفیت های بومی راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان است.

 

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمنان، افزود: حمایت از تولید ملی توسط عموم مردم و مسئولان و همچنین تلاش تولید کنندگان در راستای تقویت تولید داخلی برای مقابله با توطئه های دشمنان ضروری است.

 

آیت الله میرعمادی، اظهار داشت: جهت تحقق شعار سال و حمایت از تولید ملی، تشکیل کارگروه حمایت از کالای ایرانی ضروری است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان، با اشاره به اهمیت تلاش مسئولان برای کنترل ارز و بازار، گفت:  امروز برخی تصمیمات، برنامه ها و اقدامات موجب نارضایتی مردم شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: برای مقابله با توطئه های دشمنان و حمایت از مردم باید سیاست های اقتصاد مقاومتی به صورت جدی مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

 

امام جمعه خرم آباد، در ادامه با اشاره به موضع گیری قاطع رئیس جمهور در برابر آمریکا، افزود: این قاطعیت در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی تاثیر مثبتی در روابط بین المللی کشور و همچنین داخل کشور دارد.

 

آیت الله میرعمادی، در ادامه با اشاره به اینکه امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است، افزود: باید در برنامه های فرهنگی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم بیان شود.

 

پایان پیام/85

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین